Cyclone Analogic TT-303

Deze is nieuw, niet roker, heeft half jaar onder compucap stofkapje gestaan, zit geen vlekje op :D
Ik heb te veel analoog monofoon en heb sinds de Cirklon de sequencer niet meer nodig. Met doos factuur en dus garantie

Deze is nieuw, niet roker, heeft half jaar onder compucap stofkapje gestaan, zit geen vlekje op :D
Ik heb te veel analoog monofoon en heb sinds de Cirklon de sequencer niet meer nodig. Met doos factuur en dus garantie

Niets persoonlijk Ralphie. Ik geloof 1000% dat hij nieuw is, maar mij tik blijft bestaan ;)

Voordeel is alleen met de mijne dat hij 100% werkt, mijn eerste unit had ook kuren (veranderde van toonhoogte als je kantelde :D ) ti's vanuit Frankrijk dus niet altijd de eerste keer raak.
Maar sls je een goed exemplaar hebt, is het een top ding.

precies idd.

Aangezien zoltar niet meer geantwoord heeft, maar ik het van hem persoonlijk bevestigd gekregen heb:
We hadden het juist.

Beetje een gemiste kans, en ik vraag me af wanneer hun fameuze firmware update komt die de sequencer bugs en ontbrekende functionaliteit oplossen

Die van mij komt morgen of overmorgen binnen.. ik ben benieuwd!

Ik heb het echt zo tering druk met nieuwbouw van Doornroosje dat ik nogal een dikke afleiding kan gebruiken. Dit, en dan nog een MPC2500 en de set is voorlopig compleet om hele dikke tennisballen techno/acid te maken, inclusief snor en Magnum outfit :D

Heheh, ja die ja :D

Kep geen helicopter ok nie.. effe kopen straks. Hebben ze dat ook bij Thomann?

Hij is wel leuk hoor. Ik heb het idee dat ie iets meer tokkelt dan de echte, maar da mag de pret niet drukken. Ik merk wel dat ik nou niet meteen dikke acid ga maken, maar het meer een achtergrond extra slide synth is alla Orbital, wat wel fijn is..

En hij kan zonder problemen op m'n mixer liggen, want het weegt natuurlijk kei niks :D

Back