dat is een studio...

Synclavier 3200 8~ gebruiken jullie hem vaak ? Was trouwens een tijdje terug ook al op die foto terecht gekomen via google :D Zn oude Technics amp is relax ik heb ook zo iets SE 9060 SU 9070 en de rest.

Origineel geplaatst door marcuuu
Synclavier 3200 8~ gebruiken jullie hem vaak ? Was trouwens een tijdje terug ook al op die foto terecht gekomen via google :D Zn oude Technics amp is relax ik heb ook zo iets SE 9060 SU 9070 en de rest.

Dit zal niet janosz zijn studio zijn, maar die van ed starink

Wat moet je d'r mee? Doe maar die piano uit die ene module... :confused:

Origineel geplaatst door bambamstudio
Dit zal niet janosz zijn studio zijn, maar die van ed starink

morgen!

ik zei nooit dat dit mijn studio is...

groetjes, janosz

hmm altijd als iets over deze man hoor of lees moet ik altijd aan die ongekroonde belspelletjes koning mike starink denken.

ik heb ze ook echt een tijdje met elkaar verward?"huh, heeft mike starink een ssl? wat moet ie daarnou mee?"

Die achtergrond van Ed z'n site is gewoon de bom! ;)

Origineel geplaatst door fuse
Die achtergrond van Ed z'n site is gewoon de bom! ;)

de site is idd niet echt meer van deze tijd.
Wat ik nog mis zijn de bewegende gifjes :)

WebPeople_Email05.gif

Hehe, altijd nog 10^100 keer beter dan een 'still under construction' plaatje. ;)

(mijn websites zijn ook fokking lame)

Ik wordt altijd een beetje jaloers als ik Module Rack 1 zie staan in een gear-list.. En helemaal als er dan nog 3 volgen... <zucht>

Origineel geplaatst door bambamstudio
de site is idd niet echt meer van deze tijd.
Wat ik nog mis zijn de bewegende gifjes :)

WebPeople_Email05.gif

maar ze is foutloos en zonder onnodige flash/gif/xyz str*nt :r !!! >> never change a running system! :okdan:

synthpower 8o

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Ik wordt altijd een beetje jaloers als ik Module Rack 1 zie staan in een gear-list.. En helemaal als er dan nog 3 volgen... <zucht>

..alleen jammer dat ze toebehoren aan een :kont: die het zo nodig vindt om instrumentale meesterwerken om zeep te helpen met zn goedkope cover-versies =(

:dubbel:

Bass je l*lt gigantisch uit je nek. Zoals hij het doet kan geen een van ons allen het nadoen. Hij kan het bijna beter dan de orginele artiesten. Want hij weet niet hoe zij het gedaan hebben maar komt nog steeds heel dicht in de buurt.
Dan moet je echt skills hebben en die heeft hij.

Hij kan het bijna beter dan de orginele artiesten.

:confused: :dubbel:

OK ik lach uit mn nek..

Zoals hij het doet kan geen een van ons allen het nadoen. Hij kan het bijna beter dan de orginele artiesten.

Ik vind Ed's versies in sommige gevallen beter, maar het klinkt allemaal heel clean en helder - tenzij ik volledig uit de loop ben is dat wel wat voor die tijd, zeker als je kijkt wat 'ie gebruikt heeft (gearlist op Inner Spirits). Er is inderdaad veel detail aan besteed, maar voor het spul van Jarre vind ik Per Kristian eigenlijk nog beter te pruimen als 't om nadoen gaat. Ik weet niet of je die versies al eens hebt gehoord.

In die tijd dat er synth-hits CD's werden uitgeperst tot je er gek van werd heeft Starink inderdaad de lat hoog gelegd. Maar beter? Hm.. niet altijd.

Want hij weet niet hoe zij het gedaan hebben maar komt nog steeds heel dicht in de buurt.
Dan moet je echt skills hebben en die heeft hij.

Zeker als je bekijkt dat er toen geen sites met gratis MIDI-files waren ;).

Of VST-synths. Of een dikke sequencer met alles erop en eraan. Staat er toevallig ook op de site waar 'ie vroeger mee gewerkt heeft?

Back