Storm A-ha! Lid sinds 16 augustus 2007 Berichten 1.812 Locatie Norwich, Norfolk 6 december 2012 #21 press some keys, and call it "melody"
Snelkookbami Sidechain everything! Lid sinds 6 september 2010 Berichten 1.359 Locatie Venlo 6 december 2012 #22 mc_kwok schreef: Het ergste is dat in die doelgroep soms van die gassies zitten die meer muzikaliteit en creativiteit ten toon spreiden dan jij en ik bij elkaar. (Ook algemeen bedoeld, heus waar!) Zie meer... Mee eens.
mc_kwok schreef: Het ergste is dat in die doelgroep soms van die gassies zitten die meer muzikaliteit en creativiteit ten toon spreiden dan jij en ik bij elkaar. (Ook algemeen bedoeld, heus waar!) Zie meer... Mee eens.
T-CM11 Ouwe rot Lid sinds 14 december 2003 Berichten 3.481 Locatie Gent 6 december 2012 #23 vcovca schreef: "Zaad dodende pasta, nu ook in muzikale hipster vorm." Zie meer... Geboortebeperking hoeft niet moeilijk te zijn
vcovca schreef: "Zaad dodende pasta, nu ook in muzikale hipster vorm." Zie meer... Geboortebeperking hoeft niet moeilijk te zijn
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.151 Locatie of in? 6 december 2012 #24 vcovca schreef: "Zaad dodende pasta, nu ook in muzikale hipster vorm." Zie meer... T-CM11 schreef: Geboortebeperking hoeft niet moeilijk te zijn Zie meer... Of anders.... Postnatale abortus?
vcovca schreef: "Zaad dodende pasta, nu ook in muzikale hipster vorm." Zie meer... T-CM11 schreef: Geboortebeperking hoeft niet moeilijk te zijn Zie meer... Of anders.... Postnatale abortus?
natanvance Ouwe rot Lid sinds 26 januari 2005 Berichten 732 6 december 2012 #25 Haha leuke video, vraagt me af voor wanneer ze dit in een VST zullen gieten? Ik zie het al voor me: de "10 Clicks A Track VST" van "Square Ass Audio". Ik vermoed wel dat degene die nog het luidst zullen lachen, diegene zijn die zo hun miljoenen bijeengeraapt hebben.
Haha leuke video, vraagt me af voor wanneer ze dit in een VST zullen gieten? Ik zie het al voor me: de "10 Clicks A Track VST" van "Square Ass Audio". Ik vermoed wel dat degene die nog het luidst zullen lachen, diegene zijn die zo hun miljoenen bijeengeraapt hebben.