Hip Hop Track voor de liefhebbers

dopeboi

Stamgast
A-Static feat MaGik - Back To Business Remix

Attachments

• A-Static - Back To Business feat MaGik.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 85
Toffe track...

Vind de "dubbele" vocal in het intro (en verder in de track) wel too much.
En de snare mist echt impact.....mag harder.

op sommige punten komt de track wat rommelig over.

Maar kan heel tof worden. !

Als je nou nog iets doet aan je uitspraak (klinkt echt nog een beetje als wannabe afro American) en er een dik Amerikaans oplegt (oefenen dus :-)), dan denk ik dat het heel dik gaat worden. De flow heb je wat mij betreft heerlijk te pakken.

Als je nou nog iets doet aan je uitspraak (klinkt echt nog een beetje als wannabe afro American) en er een dik Amerikaans oplegt (oefenen dus :-)), dan denk ik dat het heel dik gaat worden. De flow heb je wat mij betreft heerlijk te pakken.

Ha, Ja dat ben ik ook!

De uitspraak is niks mis mee, klinkt zeer professioneel! Ik zou jullie wel eens willen horen over een golden era beat, heb je de vocalen misschien ook los zodat ik een remix kan maken?

Ik vind dit wel weer cool, de beat ook, veel beter als zo'n laffe lounge hiphop beat

Te gek man, lijkt me leuk om eens wat mee te doen. Graag ook het bpm aantal erbij vermelden! :)

Ik vind die zang vocaal ook heerlijk, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn het echte Afro's en hun Amerikaans hoeven ze niks meer aan te doen.

De sample was van een cd gelebeld track 1, track 2 dus ik weet de naam van de track niet precies meer maar volgens mij was het van Frou

Nog meer te komen!

De sample was van een cd gelebeld track 1, track 2 dus ik weet de naam van de track niet precies meer maar volgens mij was het van Frou

Nog meer te komen!
Erg mooie sample!

Die klonk eergisteren niet Amerikaans genoeg...
Vandaag klinkt hij nog precies hetzelfde hoor! ;) Bovendien hoeft dat ook helemaal niet, want als hij Amerikaans genoeg klinkt is hij weer onvoldoende Europeaan of Afrikaan. Iemand die nog wat moeite heeft met Engels zoals vele Nederlandse artiesten kan beter in zijn eigen taal zingen of rappen maar als het vloeit zoals bij deze gasten heb ik totaal geen moeite met een accent, integendeel.

Back