Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je nou nog iets doet aan je uitspraak (klinkt echt nog een beetje als wannabe afro American) en er een dik Amerikaans oplegt (oefenen dus :-)), dan denk ik dat het heel dik gaat worden. De flow heb je wat mij betreft heerlijk te pakken.
Dit dus.Ik vind dit wel weer cool, de beat ook, veel beter als zo'n laffe lounge hiphop beat
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn het echte Afro's en hun Amerikaans hoeven ze niks meer aan te doen.Als je nou nog iets doet aan je uitspraak (klinkt echt nog een beetje als wannabe afro American) en er een dik Amerikaans oplegt (oefenen dus :-)), dan denk ik dat het heel dik gaat worden. De flow heb je wat mij betreft heerlijk te pakken.
Erg mooie sample!De sample was van een cd gelebeld track 1, track 2 dus ik weet de naam van de track niet precies meer maar volgens mij was het van Frou
Nog meer te komen!
.Vandaag klinkt hij nog precies hetzelfde hoor!Die klonk eergisteren niet Amerikaans genoeg...
Bovendien hoeft dat ook helemaal niet, want als hij Amerikaans genoeg klinkt is hij weer onvoldoende Europeaan of Afrikaan. Iemand die nog wat moeite heeft met Engels zoals vele Nederlandse artiesten kan beter in zijn eigen taal zingen of rappen maar als het vloeit zoals bij deze gasten heb ik totaal geen moeite met een accent, integendeel.