quifster
Gepokt en gemazeld
lol, de teletubbie faders gaat wel lukken voor de rest zal je een stylus op je iPad nodig hebben![]()
dus jij vind iPad screen performance acceptabel? een DAW dat reageert als een touchscreen vind ik niet acceptabel
ja, ik weet dat jij een ipad kwa handling waardeloos vindt, daarom neem ik je opmerkingen over de touchbased gui van de cubase mixer totdat ik het zelf ervaar ook niet zo heel serieus, aangezien ik inderdaad een compleet andere ervaring op de ipad heb kwa handling van de apps. overigens gebruik ik niet de ipad voor cubase natuurlijk, maar gewoon een 24 inch touchscreen.
touchscreens zijn de toekomst, ook voor pc, dus ik vind het alleen maar goed dat een daw als cubase die richting op gaat. Neemt overigens niet weg dat ik wel begrijp dat jij het niks vindt, maar goed, dan kun je ook op cubase 6.5 blijven

Ik gebruik zelf nog steeds Cubase 4 omdat ik de GUI-updates daarna allemaal niet prettig vond, en de aanvullende nieuwe functies toch niet nodig had. Maar bij elke update kijk je toch even of het misschien tijd is om wel te upgraden.