karstieman
Super K
De nieuwe features zijn allemaal super, alleen daarvoor is de update al mooi, alleen de mixer GUI is een ramp
@Raphie: Stuur eens een Full Printscreen van de mixer.Ik ben erg benieuwd wat er exact blurry is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De nieuwe features zijn allemaal super, alleen daarvoor is de update al mooi, alleen de mixer GUI is een ramp
Pad shop en Retrologue zitten al in 6.5, dus denk het wel (?)
screenshot
en eentje op 1:1 formaat
![]()

kijk nog eens! en nu vind ik de faders eigenlijk nog te groot, maar nog smallere faders en je kan de insert en send boxes helemaal niet meer lezen
zie je hoe lelijk soft de M & S knoppen boven de faders zijn, lang niet zo gestoken zoals bijv de send bitmaps of de meterbrug, het stoort me mateloos
, maar ik vind je reactie dat je hierdoor je 10 urige cubase werkdag niet kan volhouden nogal overdreven 

Overigens : voor al die mensen die nog met C4 of 5 werken : Cubase 6.5 is de meest stabiele versie van Cubase waar ik ooit mee gewerkt heb...

En ik moet zeggen, het ziet er TOP uit en werkt perfect! Uiteraard moet ik nog wel wennen aan de mixer qua controls, maar dat is gewoon een kwestie van tijd, omdat het toch flink omgegooid is. Maar voor mij zeker geen min-punt! 

partiƫle deceptie inmiddels