Mijn tweede beat met gitaar

Dilago

Ouwe rot
Mijn eerste beat met gitaar werd met wisselend succes ontvangen. Deze keer heb ik de beginnersakkoorden die ik nu min of meer beheers gebruikt. Tevens heb ik de baslijn gespeeld met mijn akoestische gitaar die ik later heb opgepompt om hem te laten klinken als een contrabas. De drums zijn eveneens door mij gespeeld en ik ben laaiend enthousiast over het resultaat!

Deze is de bedoeling om uit te werken, want hij is erg pakkend, wat vooral te wijten is aan het feit dat ik momenteel alleen nog maar open akkoorden beheers.

Attachments

• tweede beat met gitaar.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 75
Laatst gewijzigd:
oke al betere sound maar ... waarom twee en halve minuut als het ook in 20 sec kan?

lijkt ook wel een beetje en cover van BOB ...

oke al betere sound maar ... waarom twee en halve minuut als het ook in 20 sec kan?
Voor de liefhebber, niets meer en niets minder! :)
lijkt ook wel een beetje en cover van BOB ...
Dat zou zomaar kunnen, alleen dan zou Bob Marley gay akkoorden gebruiken die toch kut zijn volgens een van mijn fans.

Voor de liefhebber, niets meer en niets minder! :)
.
Ik denk inderdaad dat je hier heel veel liefhebbers van ondeindige standaar geleende gitaarloopjes vindt:okdan:

klinkt verder gemiddeld, niks mis mee, lekker loopje, next.
maar ik vraag me wel af waarom jij dit soort dingetjes plaatst als je niet tegen kritiek kan, al dan niet onderbouwt..

Ik bedoel, je ziet toch zelf hopelijk ook wel dat dit niet heel er speciaal of knap is?

Verder leuk bezig en geniet van je hobby, doen we allemaal, maar je moet geen geklap en gejuich verwachten als je elke kleine muzikale scheet die je laat op sf gooit, dan mogen mensen er ook best wat van vinden.

Daarnaast is dit, de naam zegt het eigenlijk al een beetje, een Synthforum. Dat betekent dat hier gasten rondlopen met een interesse in synths en synthgerelateerde zaken. Dat je enthousiasme over je voortgang in twee weken acoustische gitaar spelen niet 100% wordt gedeeld, vind ik eigenlijk niet zo vreemd.

Verder ben ik het met de Bamiman en Krek eens, ga dit eens lekker uitwerken, goed afmixen en nog eens plaatsen. Ik blijf (ondanks dat het nu nog weinig met synths te maken heeft) erg nieuwsgierig naar het resultaat.

Hi Dilago!
Dat loopje deed me ook aan iets denken inderdaad.
Uitwerken is de boodschap ;)
Het is een basis die je aardig op weg kan helpen om er iets moois van te maken.
Ik begrijp je enthousiasme dat je na 2 weken al iets hoorbaars kan brouwen op een gitaar (ik zou zelf ook gelukkig zijn moest ik dat kunnen).
Relativeren is echter de kunst. Alles kan beter en wordt meestal met de tijd en genoeg oefenen ook beter.
Hier op het forum zijn echter ook aardig wat mensen met verschillende smaken wat verschillende reacties met zich meebrengt (logisch is natuurlijk;)).
De ene is in z'n uitlatingen al wat impulsiever dan de ander, de ene is al wat sneller op de tenen getrapt dan de ander die misschien wat meer relativeert.
Net taalgebruik maakt alles prettiger om lezen en gooit op die manier geen olie op het vuur.
Je hoeft je inderdaad ook niet te verdedigen tegenover elke reactie, daarvoor heb je nog steeds je eigen smaak.
Filter de goede/hulpzame kritieken eruit en ga er mee verder. Net zoals jullie doen in het jazz draadje.
Daar geniet ik ten volle van :okdan:
Cheers!
Exo. :mega:

Maar als iedereen hier loopjes gaat posten wordt het een behoorlijk zooitje. Er bestaat toch ook een draadje post hier je snippet ofzoiets. Misschien daar eens proberen. Dit is de afdeling "Tracks"
Mocht ik nog eens de behoefte voelen om hier een loopje te posten waar ik enthousiast over ben, dan zal ik dat zeker doen! Er is niets fijner voor een beginnend gitarist dan even lekker de grond ingeboord te worden, dus bedankt voor de tip! 8o)

Jongens jongens, het is bijna kerstmis. Het hele topic heeft al niets meer te maken met gitaren, loops en drums.

Vrede op aarde.

Kom maar op met die volgende kneiterharde gitaarloop guys!

Deze hardcoreliefhebber is er helemaal klaar voor, speakers staan al vol open. Want het moet wel pompend hard natuurlijk.

:{

Laatst gewijzigd:
vrede%20op%20aarde.jpg

Bericht door een moderator:
Volgens mij heb ik alles, en dan nu, een beat met gitaar! ;)

Bericht door een moderator:
Volgens mij heb ik alles, en dan nu, een beat met gitaar! ;)
Die post ik voorlopig maar even niet meer! :P

Back