feedback over mijn nieuwe track

Ik kan niet door het nummer heenskippen.
Ik weet niet of dat uitgeschakeld is

Doordat het erg saai begint ben ik na 30s klaar
Maak het daarom wat makkelijker voor de luisteraar om te skippen.

Paul

Mooi Fade to grey sfeertje. Reverb op sommige delen van de filmsample is iets te naar mijn smaak. Mooie sounds verder.

Ik vind de filmsample eerlijk gezegd nogal afbraak doen aan de track. Teveel delay en muddiness in een verder best wel open track die kwa lijn en mix ruimte zat over laat voor een interessante pop achtige vocal oid om het geheel aan te vullen. Heb nu het idee dat ik naar de backing track luister van een nummer waar meer in zit of kan zitten.

Tnx lynxxx en daan! Ik had zelf ook wel een dubbel gevoel over de filmsample, met gebrek aan iemand die kan zingen heb ik die er maar tussen gezet voor het geheel iet wat op te vullen....

@ptaurus, normaalgezien kan je doorskippen op soundcloud hoor er is geen optie waa ik dit kan kiezen. Maar is het noet de bedoeling van geduld te hebben met muziek en eerst naar het geheel te luisteren ipv na 30sec al door te skippen? Ale da is toch mijn visie.... Toch bedankt om te luisteren!

Groeten

Echt niet om je te ontmoedigen hoor, maar ik vind zowel de beat als het thema.. vermoeiend.

En over dat na 30s skippen, als ik platen/tracks uitzoeken om te draaien geef ik ze meestal nog geen 10 seconden van zappen. Je moet de aandacht GRIJPEN.

Nogmaals, laat je niet ontmoedigen door ouwe zure SF mannetjes als ik ! ;) Doe je ding !

@snitch: heeft het ook niet ergens te maken met verschil van smaken?

Ik doe gewoon verder met wat ik doe en leer uit iedere track die ik maak :p

tnx vr de reacties!

Tnx lynxxx en daan! Ik had zelf ook wel een dubbel gevoel over de filmsample, met gebrek aan iemand die kan zingen heb ik die er maar tussen gezet voor het geheel iet wat op te vullen....

@ptaurus, normaalgezien kan je doorskippen op soundcloud hoor er is geen optie waa ik dit kan kiezen. Maar is het noet de bedoeling van geduld te hebben met muziek en eerst naar het geheel te luisteren ipv na 30sec al door te skippen? Ale da is toch mijn visie.... Toch bedankt om te luisteren!

Groeten

Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar het is voor mij vaak een eerste test.
Als 1 van de weinige tracks die ik ooit van A tot Z de eerste keer luisterede was (titel even kwijt) de winnaar van de jaarlijkse contest hier of SF van een paar jaar geleden. Black Parrots ofzo iets heette die. Daar werd ik meteen door gefascineerd.

Maar ik beloof je ik zal jou track nog een eerlijke kans geven en er straks (ben nu even niet in de gelegenheid) nog eens in het geheel naar luisteren en een eerlijk commentaar geven.

Paul

Ik vind het ook wat saai...

Ik denk dat de 1e 2 minuten ook in 1 minuut kunnen.. er mag wel wat meer gebeuren.
Die halftime arp/pad synth dingetjes zijn wel lekker.

Maar die filmsample past er niet echt heel lekker in.. en waar is de bas?? ik mis een goeie baslijn!

Die sample is idd wat te prominent/hard/lang. Daar zou ik wat aan doen. De rest is best oké, maar kan nog wel wat dikker. Die offbeat lead mag wel wat meer reverb hebben en een dikke baslijn zou ook geen kwaad kunnen. Sfeertje is wel chill.

Ik kan niet door het nummer heenskippen.
Ik weet niet of dat uitgeschakeld is
Daar heb ik met IE ook last van sinds SC is overgestapt naar de nieuwe layout. Vrij jammer...

Ik kan gewoon skippen hoor, maar ik gebruik wel Firefox. Niet om te trollen ofzo, maareuh... IE? Seriously?

Verder doet de track me erg weinig. Het grijpt me niet, om het met de woorden van Snitch te zeggen.

Back