Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mw3003
Allemaal leuk
Maar Intel met z'n DUAL DDR en 800mhz fsb rockt toch wel ff wat meer dan AMD.
Als je toch zo'n AMD fan bent, wacht dan op de Amd64bit CPU!

Origineel geplaatst door fuse
K*t!
Ik moet een NForce2 hebben.
Maar ik heb last van een niet meewerkende AGP Matrox 450 want boven de 80% haal ik niet.
Of het heeft er mee te maken dat ik alle ins en outs van m'n RME (9/9) aan heb staan en de latency op 6ms heb staan.
En de USB controller helpt ook niet want die vreet stiekem ook veel CPU tijd.
Nou ja, ik mag eigenlijk niet klagen want het komt toch bijna nooit voor dat ik op die 80% kom te zitten. Het enige lastige wat ik had was dat m'n HD's te dicht op elkaar zaten en die krengen te heet werden en daardoor gek gingen doen. Ik moet dus nog wel een ombouwsetje voor 3,5"HD hebben en evt een (lowspeed) hd fan.
Maar je latency terugschroeven wil ook nog wel eens wat oplossen.
Het betekent eigenlijk gewoon dat je computer te traag is. (of je geluidskaart te snel)
Of zie ik dat verkeerd... Als ik ergens boven in deze thread lees dat men wel de 90-100% zonder klikken, pops etc krijgt, dan wil ik op z'n minst ook meer uit m'n softsynths halen. Vervolgens loopt iedereen continu te zeggen dat Nvidea chipset zeker beter is (including jij)... dus wat?! 
Allemaal leuk
Maar Intel met z'n DUAL DDR en 800mhz fsb rockt toch wel ff wat meer dan AMD.
Als je toch zo'n AMD fan bent, wacht dan op de Amd64bit CPU!

Ok wil je cheap,
ga dan voor een ECS k7s6a 1.0a board van maar 60 euro.
kan t/m 2600+ op. plus DDR en SIS 745 Chipset.
Mijn pa draait zonder problemen met dat setje.
![]()
Origineel geplaatst door Almeros
Thanx voor de tip! Maakt je vader er ook muziek mee?...maar laten we van deze thread maar niet weer een Mobothread maken
Thoort hier meer over ASIO performance te gaan...
Origineel geplaatst door n0_key
Tja, en met prestaties die niet in de buurt komen van een nForce2 van 3 tientjes meer...![]()
Het is natuurlijk maar net waar je voor kiest.

)Origineel geplaatst door Almeros
KijkDat is wat ik zoek! Thanx Roonan. Sjah ik heb wel een VIA chipset (slik) maar de nieuwste chipset waarvan ik had vernomen dat deze 'wel' stabiel zouden zijn...
North Bridge: VIA®: KT400
South Bridge: VIA®: VT8235
Hmmm... nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet... eigenlijk zou ik dus een M-audio kaart van iemand moeten kunnen lenen/testen of via een winkel... Stel je voor ik koop een nieuwe MoBo en ligt het daar niet aan :confused: ... of ik koop een m-audio en werkt dat ook nie...HELLUPPIE...
Toevallig nog iemand met een VIA chipset en M-audio kaart?![]()
(of vraag ik nu te veel
)
Origineel geplaatst door ><i
PCI Post Writes in de bios kan helpen, heb je die optie niet in je bios

Origineel geplaatst door Almeros
Whatever...koop binnenkort alsnog wel een Nvidea chipset MOBO.