...
het wordt allemaal door onze strot geduwd maar je HOEFT niet te luisteren/kijken enz...
ik haal de film Zeitgeist nog maar eens aan...
bah, reclame..!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
het wordt allemaal door onze strot geduwd maar je HOEFT niet te luisteren/kijken enz...
ik haal de film Zeitgeist nog maar eens aan...
bah, reclame..!hmm mijn digitenne opzeggen?
misschien een optie...
VRT en BBC zijn saai en cultureel verantwoord. In Nederland durft men tenminste nog te experimenteren.
Ron's Honeymoonquiz begon ook ooit op de publieke omroep! IN DE TOMATENSOEP HUHUHUHUHU
Nee, echt top TV voordat de commercielen kwamen.
In de verenigde staten is nu toch redelijk de EDM hype begonnen dus het lijkt me sterk dat de loudness war stopt.
hipster alom oléééVRT en BBC zijn saai en cultureel verantwoord. In Nederland durft men tenminste nog te experimenteren.
man je hebt het over 1 uurtje per week...
dat staat in geen vergelijking tot de hoeveelheid debielen TV op de RTL's en SBS van nu
de hele verdebielisering van de media het laatste decennium is ook vooral merkbaar bij de kinderen tegenwoordig...
dat wordt nog wat voor de toekomst![]()

tja daar heb je gelijk in, het begon eigenlijk ook zo'n beetje bij de opkomst van happy hardcore etc.

de hele verdebielisering van de media het laatste decennium is ook vooral merkbaar bij de kinderen tegenwoordig...
dat wordt nog wat voor de toekomst![]()

Synthforum begint wel steeds meer een zure oude mannenclub te worden, of ligt dat aan mij?![]()