Ik zou zoiets nog gekocht hebben. Maar misschien kunnen mensen die iets van microfoons kennen je beter helpenWat vind je van deze aanbieding?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zoiets nog gekocht hebben. Maar misschien kunnen mensen die iets van microfoons kennen je beter helpenWat vind je van deze aanbieding?

Voor de Focusrite niet nee, maar ik weet niet voor de mixer die je erop wil aansluiten.Klopt het dat ik bij aanschaf van deze interface geen DI- box meer nodig heb, om het geluid te balanceren, in de studio?
Ik ga er dus niet mee optreden.
Ik ben er bijna uit ;-)
Met zo'n kleine afbeelding ben ik natuurlijk niets. Wat is het type? Maar maakt niet uit, kijk gewoon eens in de handleiding.http://muzikantenforum.eu/hulpfiles/zangtopic/mengtafel.jpg
Deze mixer, roland fantom G7 + yamaha Motif XS7 (waarom ik ze allebei heb, gewoon omdat het kan ;-)
Maar kan ze gewoon apart van elkaar opnemen,dus hoef ze niet gelijktijdig op te nemen.
Maar ik denk wel dat je daar gewoon een microfoon zonder iets anders kan insteken.Bedoel ik: De ASIO driver van de Focusrite. Ik zie hier dat die zelfs helemaal niet geïnstalleerd is.Heb je in FL Studio de ASIO driver gekozen
Wat bedoel je met PC speakers?Ik heb m nu als volgt aangesloten: Synth > Audio Interface > Mengtafel > Versterker > Speakers
... of zelfs te horen via de PC speakers.
Door je PC Speakers ga je niets horen, die zijn enkel voor je Realtek chip (die je beter uitschakelt eigenlijk).Met PC speakers bedoel ik de pc luidsprekers. Deze heb ik aan staan, maar ook de monitoren die mijn synthesizer uitversterken staan aan.