D-tronics sync box/cv gate converter ??

cuba7000

Ouwe rot
http://www.engineersatwork.nl/catalog/product_info.php/products_id/545

is een midiclock to dinsync 24,m...maar volgens mij ook een cv gate converter, iemand er ervaring mee

kan ik gelijktijdig mijn 808 vanuit een daw/syncbox de 808 clocken en mij sh101 v mijn sh101 aansturen(via de cv gate uitgangen)

op de foto van het kastje staat duidelijk cv gate uitgang ,maar ik is de gate dan continu afgeleid van de syncklok of is het een gewoon ook een cv gate converter los van de sync klok

Je zou dan een mailtje kunnen sturen of ze het tegelijk doen, lijkt me wel maar het staat er niet bij.

Vreemde is dat ik niet bij die link kom via de website.

Convert direct from your PC or MAC to cv/gate using your standaard operating system drivers....

volgens de beschrijving 3 in 1
mooi kastje dus.

maar kan ie ook midi naar cv/gate,
of alleen vanaf usb?

ik heb de MS-06 syncert en die van mij hefet ook cv/gate op het kastje geprint, maar die aansluitingen zitten er niet op.
Als ik het me goed herinner is dit bedrijf van forumlid Django en heb ik hem er wel eens om gevraagd. Ik geloof dat er ooit nog een ander kastje zou komen met extra functies en was de case er al op voorbereid.

maar...ik kan het ook fout hebben onthouden ;-)

Ik kan bevestigen dat het werkt :D

Ik heb zelf zo'n kastje gehad en mijn 808 ging prima sync met Logic en kon ook ondertussen mijn 101 programmeren/aansturen via midi zonder problemen.

wat wel is dat ik in logic een kleine tijd verschuiving moest maken om de 808 echt reten strak te laten lopen met Logic.

http://www.engineersatwork.nl/catalog/product_info.php/products_id/545

is een midiclock to dinsync 24,m...maar volgens mij ook een cv gate converter, iemand er ervaring mee

kan ik gelijktijdig mijn 808 vanuit een daw/syncbox de 808 clocken en mij sh101 v mijn sh101 aansturen(via de cv gate uitgangen)

op de foto van het kastje staat duidelijk cv gate uitgang ,maar ik is de gate dan continu afgeleid van de syncklok of is het een gewoon ook een cv gate converter los van de sync klok

denk beiden

[ken de cv converter niet persoonlijk
http://www.engineersatwork.nl/dtronics/pages/midi_sync_converter_ms06.html

ik heb de sync converter die meerder dingen kan uitspugen egt easy werkgoed 48/24 pqqn en via pc editbaar

.......

Ik zie die letters ook wel, maar ik zie echt geen uitgangen....................

ms06b_r.jpg

.................

Even wat dingen ophelderen.. Er staat cv en gate op alle ms06 doosjes. Er is een tijd geleden een versie geweest die ook de cv gate optie had, deze is niet meer leverbaar. De doosjes zijn echter het zelfde gebleven vandaar dat de text er nog wel op staat.

Even wat dingen ophelderen.. Er staat cv en gate op alle ms06 doosjes. Er is een tijd geleden een versie geweest die ook de cv gate optie had, deze is niet meer leverbaar. De doosjes zijn echter het zelfde gebleven vandaar dat de text er nog wel op staat.

django [wast nou jouw bdrijfje ofwat .] was toch iets ri east eu ..dat bedrijfje
:okdan:

okboxjes hoor ;-] kheb de ms06 black one ..oldie denkik

doet van alles ook48pqqn enzenz

Oooooooooooooooooooh, zit dat zoooooooooooooooooooooooo........

Back