Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als je er dan meteen ook nog ff een S&H bij gooit en een inschakelbare keytracking op de LFO freq dan is het helemaal af...ik zag dat het mogelijk was om de enveloppe door te trekken naar de pitch en een white/pink noise generator te installeren
De Env. Gen. doortrekken naar de VCO Freq. kan niet moeilijk zijn. Heeft de Prodigy een CV Inpit?
De Noise Source zal je moeten maken en met een pot naar het filter moeten sturen. Ook niet heel ingewikkeld.
Zal later (als ik thuis ben) eens in de schema's kijken.
In de service manual van de Prodigy staat erg duidelijk aangegeven waar de uitgangen van de Env. Gen's zitten. Meet deze eens. Ik kan me voorstellen dat je deze naar de CV Input kan door lussen met b.v. een 100k weerstandje en een potmeter als attenuator om de hoeveelheid modulatie in te stellen.
Ik zal als ik thuis ben nog eens naar de schema's kijken.
Misschien is het een idee om een extern kastje met wat (Doepfer) modules aan te schaffen. Om zo verschillende modulatie bronnen te mixen en je Prodigy aan te sturen.(?)
Ik heb op de mijne wat inputs gezet, CV en gate, VCF en VCA mod. input en audio in voor het filter, moet alleen ff zoeken naar het kladje waar ik het opgekalkt heb, dus als er intresse is zal ik wat (sneller) zoeken....

Ik heb dus deze print eventueel voor je.
http://www.musicfromouterspace.com/...RICLOCK.php&MAINTAB=SYNTHDIY&VPW=1910&VPH=794
MFOS Sound Lab ULTIMATE EXPANDER
- A State Variable Voltage Controlled Filter (doubles as a 1V/oct sine wave oscillator over several octaves)
- A Voltage Controlled Amplifier (expo response)
- An ADSR Envelope Generator
- A Four Channel Active Mixer
- A One-In Three-Out Voltage Distributor
- A CV Inverter
- An Analog Multiplier (Ring Modulator)
- An External Signal Buffer
- An Envelope Follower
- Two Passive Voltage Attenuators
- A Headphone Amplifier
(met een kabel van s-trig naar jack voor cv)
een kvbd in/out, osc in, vcf in en sync in.

Dit begrijp ik niet helemaal.
Dit trouwens ook niet..
Zijn de OSC, VCF en Sync in's CV Inputs? En als dat zo is, wat is de kvbd in/out dan?
Heb wel vast een plaatje gevonden van de VCA mod. mod., is ook de moeilijkste dus valt nog mee, nou ff zoeken naar een kladje waar iets op staat wat hierop lijkt....
![]()