keiharde synth!

MarsMusica

Composer/Musician
kan iemand het volume wat zachter zetten?

ik hoor een kei ke keiharde synth van buiten af met een vervelende pitch env er op!

wie is hier zo ascociaal bezig?? :duivels:

ok, bedankt...het is zachter gezet..(of gestopt)...:okdan:

Vind het wel knap dat je wat hoort buiten je ruimteschip.....

ik sta al een tijdje zonder benzine op een grasveldje te Amsterdam...crisis...vandaar..

Maar het was wel ontzettend keihard. ik ga de gemeente bellen en aangifte doen van geluidsoverlast!

En dan die stereopanning er ook nog bij he? Ik hoorde die synth ook onlangs. En dat terwijl er ergens een huis stond af te fikken nota bene. a-so-ciaal!

ja, je gaat niet kei en keihard op een synth spelen met twee boxen uit het raam...terwijl er gewoon een huis aan het affikken is.
ik heb zo een afspraak met de gemeente hier over...

Ik zag zelfs een keertje iemand die in de ziekenwagen nog steeds loeihard op zijn synth aan het spelen was. Die werd waarschijnlijk opgenomen met een gehoorbeschadiging. Triest...

komt door die graniettransistoren, kan je het apparaat niet echt meer zacht zetten.
heb je als eens de glasvezel/optische aansluiting geprobeerd ??

of misschien had ie z'n Synth met gestustainde toon wel ergens in gestopt. in een gat waar dat niet voor bedoeld is..

en bleef de synth steken en hangen achter de pitchbender...door de peristaltische beweging van de darmen
wordt de pitchbend-pook heen en weer bewogen waardoor die loeiende pitchklank ontstaat...

synth op hol..!

advies: zet er maar geen passend plaatje bij want dan is er stront aan de knikker zogezegd

of misschien had ie z'n Synth met gestustainde toon wel ergens in gestopt. in een gat waar dat niet voor bedoeld is..

en bleef de synth steken en hangen achter de pitchbender...door de peristaltische beweging van de darmen
wordt de pitchbend-pook heen en weer bewogen waardoor die loeiende pitchklank ontstaat...

synth op hol..!

Wie kopt hem in... :D

aai over de bol ?

kan iemand het volume wat zachter zetten?

ik hoor een kei ke keiharde synth van buiten af met een vervelende pitch env er op!

wie is hier zo ascociaal bezig?? :duivels:
Dat zijn de Russen!:D

Vooral op 1:27min.

oh ja die luchtalarm testen...

ja de regering denkt dat de koude oorlog nog steeds zwaar aan de gang is

Laatst gewijzigd:
Back