Wie heeft een hit in spé onder de pet?

Het zijn maar dromen Natanvance, geem ambitie om weggezet te ordn met die andere NL B artiesten bij Telekids e.d.
Ik knal het er lekker in eigen beheer uit, puur omdat het kan ik neem wel een toyboy in dienst om alle media te doen, daar heb ik echt geen zin meer in. :D

Het zijn maar dromen Natanvance, geem ambitie om weggezet te ordn met die andere NL B artiesten bij Telekids e.d.
Ik knal het er lekker in eigen beheer uit, puur omdat het kan ik neem wel een toyboy in dienst om alle media te doen, daar heb ik echt geen zin meer in. :D

Dat is wel het veiligst, maar als het ook een hit wordt?;)

Dit vond ik altijd al een mooie beeld van de manager-artiest relaties:
mj-frank-Dileo-1.jpg

Bij een hit? Dan loopt het net zo f als milli vanilli, bobby Farell, Venga boys... :D waarbij ik dan niet de performer ben :D

je moet ook goed kunnen socializen.
als je niet gemot wordt in de scene , kun je het ook wel schudden
omgang met collega's. goodwill kweken
herinner me Gotcha: aardig mopke muziek, maar zoo arrogant, kan me niet herinneren ooit de behoefte gevoeld te hebben , hun naam te noemen als er toevallig eens een band op het laatste moment af zei.
zo gaat dat dus , het moet ook leuk zijn om met "de Star" om te gaan...
( of je moet wel exceptioneel goed zijn dan kan je maken wat je wilt, maar dat is slechts zeer weinigen op dees aardkloot weggelegd )

herinner me Gotcha: aardig mopke muziek, maar zoo arrogant, kan me niet herinneren ooit de behoefte gevoeld te hebben , hun naam te noemen als er toevallig eens een band op het laatste moment af zei.
zo gaat dat dus , het moet ook leuk zijn om met "de Star" om te gaan...
( of je moet wel exceptioneel goed zijn dan kan je maken wat je wilt, maar dat is slechts zeer weinigen op dees aardkloot weggelegd )

Die arrogantie gold niet voor de voltallige band kan ik me nog goed herinneren.

Dead giveaways zijn die momenten voor een optreden als diverse gewone stervelingen bezig zijn met opbouw en preppen van een zaal (glazen wassen, alle bars aanvullen was regelmatig mijn taak). Artiesten die dan ook uit de hoogte deden, hadden het echt achter de ellebogen. De meesten gedragen zich dan (gelukkig!) 'normaal'.

Eens, maar ik ga sowieso nooit een hit scoren bij een label, ben veels te oud, slecht marketable, haal geen bruine armen en heb ook geen exceptionele tracks op de plank die het op eigen kracht wel redden. :D

Een tiental jaren geleden heb ik ooit de security verzorgd bij één niet al te kleine evenement waar verschillende landelijke artiesten bij betrokken waren en met Paul Young als 'top of the bill'. Wel, ik kan jullie verzekeren dat onze plaatselijke vedettjes lekker uit de lucht deden of liever nog alsof wij onzichtbaar waren. De enige die sympathiek uit de hoek kwam was Paul Young! Die had zich wat afgesloten van het elitair volkje, stond met ons een babbeltje te doen terwijl hij een fles whisky aan het neer kelderen was zo'n half uurtje voor hij op het podium moest.

Ik heb er wel een geplaatst hier op 't forum, maar da's eigenlijk meer een cover dan van mezelf.. :)

Ik heb nog een K3 hit liggen. maar ja die krijg je niet!!! haha

Ik roep al vanaf mijn 16e dat ik een hit ga maken. Helaas ben ik erachter gekomen dat ik het gewoon niet in me heb. Vroeger dacht je, dat onbereikbare (toen nog onbetaalbare) appartuur de issue was. Helaas ben ik er na flinke investeringen half jaren 90 achter gekomen dat ik het gewoon niet kan. Geen geduld/inspiratie grootste probleem.

Wel regelmatig oude ideeen, jaren later op de radio gehoord. Sjit, dat maakte ik toen al...

Ik geloof dat ik mn soulmate heb gevonden. Ik heb exact hetzelfde gevoel bij mijn muzikale kwaliteiten/ aspiraties. Ik heb gewoon niet die x tsjjjj x tsjjjj factor...

toch denk ik dat ik ergens nog wel iets heb liggen wat iets zou kunnen worden, zolang ik het niet afmaak. ga een dezer dagen eens goed snuffelen tussen mn projectjes...

[...] ik neem wel een toyboy in dienst om alle media te doen, daar heb ik echt geen zin meer in. :D

(Sorry ik kon het niet laten) :D

Mijn "biggest hit" is bijna klaar (7 minute/Spaanse flavour met PWL sound) maar omdat ik daar inzingen moet... zal die underground blijven :(

Ik heb zeker een aantal potentiële hits tot hitgevoelige schetsen liggen.
maar die hou ik lekker geheim en voor mezelf..

ook zo'n gedoe om er echt goed geld mee te verdienen..al die moeite..pfff

Zo simpel als: Une soupe à l'oignon, un peu différente de celle à laquelle on est habitués...

Wel even je connecties hebben natuurlijk anders wordt het nog niets :D

Ik heb zeker een aantal potentiële hits tot hitgevoelige schetsen liggen.
maar die hou ik lekker geheim en voor mezelf...
Ik ook trouwens, de masters liggen ergens in Zwitserland in een bankkluis waar ik als enige de code voor hebt.
Tuurlijk toch?

...toch?:D

Muziek met hitpotentie doet me over het algemeen kotsen. Dus het maken gaat helemaal niet.

Muziek maken hoort over muziek maken te gaan en niet over geld verdienen. Of roem vergaren.
Mensen die wel uitsluitend voor geld en roem muziek maken zijn wat mij betreft een kwaadaardig gezwel van de muziekwereld en cultuur wat mij betreft.
Ze vergifitgen mensen met hun zielloze knutsels.

Pure hersenvervuiling.
Maakt mensen oppervlakkig en is slecht voor de maatschappij.
Vroeger maakte ik nog wel eens van die troep toen ik nog niet zo over de consequenties had nagedacht, mocht het uitgebracht worden.
Ik heb wel een hele rits skihutbagger liggen. Hitpotentie gegarandeerd.
Ik heb die ooit gemaakt om ( jawel ) geld te verdienen.
En toen bedacht ik me net op tijd.
Ik vroeg me af of ik wel geld wilde verdienen aan de wansmaak van anderen, en gewoon gewetenloos al die bagger uit te brengen, gelukkig bedacht ik me.
Maar ik heb ze nog steeds. En ik moet zeggen, naarmate de tijd vordert, denk ik vaker en vaker :"hee als mensen geld uit willen geven aan vuilnis, wie ben ik dan om ze dat te weigeren ?" Reclamemensen doen niet anders.
ik gewoon meedoen ?
Voorlopig is mijn geweten en mijn muzikantengeest nog sterker dan mijn geldzucht.

Maar als ik op tv aan het zappen ben en ik zie zo'n plein keurige burgers helemaal losgaan op Jan Smit, Gordon en Joling, of halfdronken in zo'n skihut saatn te springen op de ergste bagger, dan raak ik wel erg in de verleiding om het gewoon uit te brengen.

Ik weet dat het heel negatief overkomt dit verhaal , maar dat is het ook.

ik snap het niet raphie jouw producties zijn zo gepolijst, het enige wat je nog nodig hebt is een eenvoudige pakkende melodie (zoals loreen - euphoria) en een zangeres en je bent binnen! :?

tja, tijd dat ik m'n hits dan maar eens ga uitbrengen als ik zo een beetje de hitpotentie hier peil...

Ben van mening dat je moet doen waar je zelf 101% achter staat en vooral datgene wat je echt leuk vind en voldoening geeft. Maken wat de massa leuk zal vinden en druk maken of de scene het accepteert en of je erin past zal mij echt aan me r@@t roesten. De op de supersaw gebaseerde tuututuut tuut tutuut tututuut tuut generatie is daar oa. een goed voorbeeld van. Wij doen niet mee aan de mode :D:D

Back