Bestaat er soms ergens een link naar een "recept" voor de bouw van een Eurorack, in detail? Want jullie spreken over de verschillende onderdelen die jullie reeds kennen en weten waarvoor ze dienen, maar ik kan er soms geen touw aan vastknopen... Probleem is dat ik niet weet waar de boutjes voor gebruikt worden, waar de rails gaan, hoe ze gemonteerd worden, etc... Ik heb nog nooit een Eurorack van dichtbij gezien zelfs, da's denk ik het probleem... Ik zou liever zelf een kast op maat laten bouwen waarin ik dan de rest van mijn apparatuur (te weten: dat is 19 inch rack gerief nl. Cwejman S1 en RME Fireface 400 op een 19 inch frame) zou kwijt kunnen. Bovendien moeten de Expert Sleepers modules zeker en vast net onder mijn Cwejman komen te zitten, zodat ik geen kilometer spaghetti hoef te gebruiken (patchgaten van de Cwejman zitten onderaan, wat ik nog steeds een fantastisch design vind!). Dus zo'n klein Doepfer kastje ONDER een 19 inch rack, dat ziet er al niet uit en het lijkt me ook erg onpraktisch om een 19 inch kast bovenop zo'n dingetje te zetten. Dus mocht iemand een goeie link hebben voor een leek op vlak van Euroracks, een site waar men de basics eens uiteenzet...