Nord Rack 2 als controller voor DiscoveryPro VST

zen-mechanics

Nieuwkomer
Weet iemand hier hoe je de DSP DiscoveryPro VST kunt controllen met een Nord Rack2?
Het is mogelijk maar uren zoeken online heeft niks opgeleverd...
;{

Is er eigenlijk een reden waarom je uren online zoekt en niet kijkt in de handleiding (van vooral je DAW en evt. die van Discovery)? http://nl.wikipedia.org/wiki/Read_the_fucking_manual

Ben d'r nog steeds niet uit. Ik werk met Cubase 5...in de Discovery manual bekeken maar kan het niet vinden

Bij de channelsettings; open de "ALL MIDI INPUTS" en wijs daarna je controller aan. Die wordt dan gelinkt aan het betreffende MIDI kanaal/instrument.

2crt4yw.jpg

Ik zie niet in waarom dit niet een oplossing zou kunnen zijn.... maar ik kap wel met helpen, mn Reverb voorstel in een ander topic werd door jou ook al niet op prijs gesteld. Ik ga wel weer lekker werken :D.

De Nord staat niet in de lijst met opties voor MIDI control devices.
Ik heb um wel toegevoegd als external instrument.
Misschien zie ik iets heel vanzelfsprekends over het hoofd, maar ik ben een beetje een groentje wat hardware betreft.
Bedankt voor de hulp btw!

Ik zie niet in waarom dit niet een oplossing zou kunnen zijn.... maar ik kap wel met helpen, mn Reverb voorstel in een ander topic werd door jou ook al niet op prijs gesteld. Ik ga wel weer lekker werken :D.
Omdat hij de knoppen van de NordRack wil linken aan die van Discovery. Gewoon de juiste input selecteren doet dat niet op een magische manier. Het kan natuurlijk zijn dat Discovery Pro ingesteld staat om de juiste CC's al te ontvangen, maar dan weet je nog niet hoe je dingen zelf kan veranderen.

Die TAL is een heel goed voorstel voor een gratis reverb, vind ik zelf. Het was dan ook niet tegen jou - ik zei gewoon dat dat soort topics snel ontaardt in iedereen die z'n favoriete reverb(s) begint op te sommen ;)

Ok T-CM11, volgens mij heb jij vandaag, net als ik, verder niet bijster veel te doen dan op SF rond te hangen :). Discussie tussen ons bij deze gesloten! 8o):okdan:

de Nord gebruiken om de VST te controllen is simpel en werkt hier. Andersom is voor mij interessanter, de VST gebruiken om de Nord te controllen. Oftewel de de VST voor de controls en het geluid uit het echte apparaat. Ik krijg dat niet voor elkaar. Iemand enig idee?

Back