schaamrood op de kaken....

gemmetje

de ideale schoonzoon
Tot mijn grote spijt heb ik gezien dat ik me nog steeds niet fatsoenlijk voorgesteld heb aan de leden van dit geweldige forum. Ik lees alweer 'n paar maandjes bijna dagelijks de nieuwe treadjes eens door en heb ook al eens eea gepost.
De reden dat ik me nog steeds niet voorgesteld had zal wel zijn dat ik in m'n enthousiasme dat gewoon simpelweg vergeten was.
Mijn excuses hiervoor. (en nee, ik had hier nog geen commentaar op gehad ;) )

Ik woon in eindhoven, speel in bandjes en klooi thuis flink wat af met m'n gereedschapjes.
Ben van nature reggae-spelerd, hoewel dat de laatste tijd wel wat minder geworden is.
Ik heb een flinke tijd toetsen-speel-les gehad (waarom eigenlijk ??!?) en speel alweer 'n jaar of 12 in allerlei bandjes.
Live is het oftewel reggae, oftewel het betere jat- en coverwerk. Thuis mag ik graag een beetje tussen muziek als die van Underworld, Prodigy en Groove Armada, en (jawel !) reggae gaan hangen.
Ik ben niet gehinderd door enige kennis van synthese, draai gewoon net zolang aan de knopjes tot er iets uitkomt wat ik te pruimen vind.

groeten aan iedereen

Hoi en ralax! :biertje:

Op een of andere manier moet ik gelijk aan Apollo 440 - Talkin 'bout dub denken... :)

thnx, dat wel, maar laat dat welkom maar zitten............ :stupid

dat nr-tje van apollo 440 is wel ok, maar niet echt waar ik mee bezig ben.

welkom!
coole omschrijving van wat je doet!

gegroet en veel fun... verder...

:D

groetjes

cloudy

Re: schaamrood op de kaken....

Origineel geplaatst door gemmetje
..Ik ben niet gehinderd door enige kennis van synthese, draai gewoon net zolang aan de knopjes tot er iets uitkomt wat ik te pruimen vind..[/B]

:halleluja<[Gij zijt mijn held en meester!!]

Welkom!! :okdan:

Back