Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmmm, er zijn een aantal alles in 1 modules, maar voor een heel dikke lead is het volgens mij niet belangrijk wat voor envelopes en LFOs je gebruikt. Het zou de juiste combinatie van oscillators en filters moeten zijn en ja da's wel een heel subjectief verhaal. Wellicht kun je vertellen uit welke synth je de dikste lead van je leven hebt horen komen. misschien zijn er filters/ oscillators verkrijgbaar die vergelijkbaar zijn met die van die synth...
e340 cloud generator geeft hele dikke detuned hoover leads als je dat wilt :0
Waarom wil je dikke leads juist uit een modular halen. Je bent zo 1500 euro verder voor je een beetje modulair systeem hebt?
Ik dacht juist dat het heel goedkoop is? Ik heb al een doepfer case en voeding. Ook heb ik een Kenton Modular Solo. Het lijkt mij leuk om dit langzaam uit te breiden, te beginnen met dus een lead module..Waarom wil je dikke leads juist uit een modular halen. Je bent zo 1500 euro verder voor je een beetje modulair systeem hebt?
Supersaw achtige dingen kun je maken met een Doepfer A-137-2 Wave Multiplier II , MOTM e340 cloud generator of een Cyndustries Saw Animator, kijk op de sites voor voorbeelden. Ik heb de laatste, daar kun je een flinke instrustriele zagerij mee nadoen (onder andere)
Haha. Kijk eens voor de gein wat je nodig hebt om een Pro-One qua capaciteit na te bouwen.Omdat het mij leuk lijktIk dacht juist dat het heel goedkoop is?
Zo heel duur is dat toch niet? Misschien een paar honderd euro? Dit is dus precies wat ik zoek: http://www.doepfer.de/A100_sounds/A137_2_single_saw.mp3
...
Multiples kun je trouwens nooit te weinig hebben.
)