Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Raph, als ik jou was zou ik niet de hele tijd dingen gaan veranderen omdat mensen dingen niet leuk vinden klinken..
Maak gewoon die track af zoals je hem zelf goed vind. En post hem daarna en sta daar achter..
Boeie wat anderen vinden, JIJ vind hem goed zo... Je hoeft het niet iedereen naar de zin te maken weet je.
leg mijzelf beperkingen op als gėėn VST's, gėėn samples (behalve vocal bewerking)dat is allemaal primaZoals ik al eerder zei: neem mijn muziek voor wat het is, niet voor wat het volgens jou had kunnen zijn. Het niks vinden is ook ok!
maar,

klopt en dat ga ik ook zeker niet doen, maar sommige suggesties ff testen kan geen kwaad.
. Voor de gein heb ik zelf wat bij de track geknutseld om hem iets warmer te krijgen. Vanaf 1:03 bijvoorbeeld een gestepfilterde pad erbij (grappig, ik las later pas de comment van Lynxxx). Pike erin met cutoff hier en daar en een arpje. Beetje percussie erbij. Puur voor het idee. Zoiets...