[Modulargrid] Je huidige set-up

Dat is wel waar; maar de Rene bijvoorbeeld heeft een quantizer incluis, 16 stappen en allerlei verschillende modi waar je 'm kan laten sequencen. In een kleiner pakketje.

Also; heeft er iemand nog een idee voor een extra filter?

Z2040 is leuk voor relatief weinig, zit meteen een extra VCA in en kan fijne distortion.
Bij iets ruimer budget: Synthesis Technology E440.

Wil je wat bruter en minder creamy, dan de Make Noise MMG.
Leuk bij de DPO en de Function.
Een Optomix zou ik er ook wel bij overwegen.

Z2040 is leuk voor relatief weinig, zit meteen een extra VCA in en kan fijne distortion.
Bij iets ruimer budget: Synthesis Technology E440.

Wil je wat bruter en minder creamy, dan de Make Noise MMG.
Leuk bij de DPO en de Function.
Een Optomix zou ik er ook wel bij overwegen.

Ja ik had al zitten kijken naar de Z2040, lijkt me inderdaad mooi. =)
Ik zal eens kijken of ik die Synth Tech kan beluisteren ook.

Er wordt hier op het forum ook een AM8060 JP6 filter van AMSynths te ruil aangeboden. Ook de moeite als je die op de kop kan tikken. Ontzettende fijne en super klinkende module, favoriete filter in mijn case. Moet je uiteraard wel een beetje van de ronde, creamy Roland sound houden...

modulargrid_157339.jpg

Onder elke rij zit een 1U 19"rack blindplate... daarin multiples, attenuators en unity mixers....

Mijn begint ook al lekker vorm te krijgen :)

modulargrid_160524.jpg

Edit: De helft komt trouwens zo ongeveer van dit forum vandaan :) Bedankt voor de leuke deals gasten!

drum configuratie voor in tha tha far far future from now......
modulargrid_157470.jpg

om mogelijk te maken;
808 laten reviseren voordat ie net als de 707, pollard syndrum 478, e-pro minisynth, evt. synton fenix III sequencer de verkoop in gaan voor deze drumconfiguratie en het wegwerken van m'n backlog aan pcb's, mits ik iemand vind die ze betrouwbaar en betaalbaar voor me (af)bouwt...

Mijn huidige setup, moet gauw maar is uitgebreid worden... Synthblock van Pittsburg binnenkort de verkoop op, losse VCA's, LFO's en ADSR's erbij.
modulargrid_163839.jpg

Back