Progmatic-Studios
Ouwe rot
de 2 AJH Synth modules zijn nog onderweg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

![]()
Iemand tips voor aanvulling? Om heel eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer :'). Richting meer drone, idm, sludge, ambient geluidjes. Ik gebruik een mfb tanzbär voor percussie en als sequencer. Een reverb en delay heb ik in de vorm van stompboxes. (Als het niet de bedoeling is om het hier te posten, laat het mij weten. leek mij logischer dan een complete draad te maken)

Laat ik maar een keer meedoen
Hierbij dus mijn nog zeer jonge, maar razendsnel uit-de-hand-lopende eurorack:
Edit: Sommige modules die ik heb (falafel customs e.d.) staan nog niet in de database dus die zijn vervangen met ongeveer dezelfde modules.
Edit 2: Ongeveer 60% hievan heb ik bijeengescharreld op dit forum, dus nog bedankt gasten!
Hoe bevalt de System 1m in je eurorack in combinatie met andere modules?
Mijn huidige setup. Ben sinds een paar maanden lekker bezig en ben voorlopig nog niet klaar. :-)
Begonnen met een P9 case, maar die werd al snel te klein. Inmiddels een monsterbase en de lege P9 staat klaar om verdere uitbreiding mogelijk te maken.
![]()
Hoe bevalt die monsterbase qua ergonomie? Ik overweeg ook om daar naar over te stappen, maar ik vraag mij af of de gehoekte bouw wel fijn werkt.
is er een klein basic kant en klaar modularsetje op de markt? plat en vervoerbaar is een tas?
Zelf samenstellen is juist een groot deel van de lol aan het modulaire spul...zelf samenstellen is me teveel gedoe. kant en klaar wil ik. :-)
zoiets als de nieuwe moog mamma......?
iemand tips?