Child of arT
Ouwe rot
Oh, hoe zit het dan met de fases? Ik weet daar het fijne niet van..
Ik wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh, hoe zit het dan met de fases? Ik weet daar het fijne niet van..
En eh... masteren... Hmm, ik vraag mij af hoe je dat wilt doen...
Ik mix zo'n max. 6 vst stereosporen naar een 32-bits wavje... Dat is het maximum van mijn gratis DAW-tje en van mijn processor... Daarna voeg ik 6 wavjes weer samen naar een eindmix...
Het is allemaal heel amateuristisch... Ik ben benieuwd of een masteraar daar iets mee kan.. :S
Ehm, ja.. Nee.. Ik kan toch niet zomaar met vreemden vriendjes worden op internet.. :-PEn dat gaan we dan anders aanpakken. Vriendenlijst?
hoe of waar heb jij het geleerd, Child of arT ? Ik moet er dringend eens mee aan de gang, maar weet niet waar of hoe te beginnenstereo effecten helemaal in fase brengen, de frequentieverdeling van laag naar hoog, afmixen, masteren
zorg ervoor dat je mix in mono hetzelfde klinkt als in stereo

Het is bij dit trackje juist dat in mono de galm meer opvalt.. :-)Als in stereo ineens de galm naar voren komt zit je dus niet goed.
Haha, dat zul je mij niet horen typen hoor... Wie weet of een rijke muziekbobo toevallig meeleest! :S Al denk ik dat ik op een onbewoond eiland ga wonen, wanneer mijn muziek overal te horen zou zijn...Fuck the musicindustry' Scep.