Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tsssssssssssssssssssssss PATSER!Ik zie trouwens dat ik hier al een tijdje niks gepost hebt, komtie!

ROZE Erwin???
Mooi geknutseld hoor!
De panelen heb ik gemaakt met een lasersnijder, deze graveert ook. Voor de meeste modules heb ik gebruik gemaakt van PCBs die ik her en der op t internet aanschafte. De PCB voor de CGS Matrix Mixer heb ik zeg ontworpen, maar het schema ervoor natuurlijk niet. De Patternizers zijn geheel van eigen ontwerp. Een filmpje? Er zou als het goed is iets online staan vandaag, even checken.
Hier staat er eentje van afgelopen februari, de meest recente is nog niet te zien helaas...
http://vimeo.com/60819726
Voor de Doepfer Dark Energy II heb ik maar eens een extra doosje gemaakt. Op het voiceboard en de interfaceboard zitten een paar leuke en zinvolle uitbreidingsmogelijkheden om ondere andere de LFO's te syncen. Ook de Lowpass, Bandpass en Highpass out bieden naast de standaard audio uit meer mogelijkheden.
Daar ik geen lasersnijder of zeefdruk heb, heb ik maar even een witte marker gebruikt voor de aanduidingen. De mixer wordt overigens gevoed door de DEII (JP14 interface board) Het is niet gek veel werk, maar je maakt je DEII een stuk bruikbaarder.
De I heeft er wel een paar, net als de A-111-5, maar minder de moeite waard. Ik zal eens kijken of er nog iets de moeite waard is naast het naar buiten brengen van LFO2 wat in ieder geval kan. Echter de combi I en II samen met de expansie box maken een interessante synth. Gekoppeld kun je ze tweestemmig gebruiken. (bij gelijktijdig indrukken toetsen speelt de 1e de eerste noot en de 2e de tweede noot), maar goed dat lees je allemaal in de technical notes op de doepfer site.Je case zag er toen ook al netjes uit hoor! Op een of andere manier kon je zien dat er met zorg en liefde aan gewerkt was. Is die lasersnijder van je zelf? En kun je er ook aluminium mee graveren? Ik heb al vaak de vragen over nette belettering voorbij zien komen en ook de nodige tips hiervoor. Ook laten een aantal het elders doen tegen behoorlijke bedragen, waarvan het resultaat er mag zijn. Net even gegoogled op lasersnijders, maar dat zijn toch best prijzige dingen. Mocht je nog bijzondere tips hiervoor hebben dan gaarne.
Waar haal je dat plexiglas? Als het plexiglas is.
@demian: Ziet er heel netjes en secuur uit die "knal" oranje behuizing. Volgens mij had ik het bouwproces ergens anders hier al gezien. Die frontplaatjes, heb je die zelf gemaakt of zijn het gekochte DIY kits die je nog in elkaar moet solderen?