Tr808 rubber voetjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kurvikova

Stamgast
Hoi! Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van een hele knappe TR808 (*blij*), hij is volledig in nieuwstaat, er zitten alleen geen voetjes onder, ik neem aan dat deze er origineel wel onder horen?

Waar kan ik hier goede repairvoetjes voor krijgen? Liefst origineel uiteraard, anders hele mooie replica's als het niet anders kan...

Ik heb al even gezicht maar kan ze alleen voor een TR909 vinden. Heeft iemand het verlossende antwoord?

Hartelijke groet, Gilles

damn het zijn maar voetjes, plak er gewoon de eerste gereedste zelfklevende voetjes onder, doen het vast even goed of beter ;)

voetjes uit die tijd zijn niet bijzonder, onder veel apparaten van die tijd zitten ze.

Hmm, ik probeer gewoon een serieuze vraag te stellen, ik zou graag originele voetjes hebben, dat mag toch?

je ramt er wel lekker een beetje over heen he, specificeer eens het woordje originele voetjes dan.

Ik kan me wel voorstellen dat je een apparaat voor zover mogelijk origineel wilt houden, dus ook de voetjes.

Ik weet niet hoe die eruit zien, maar in de service manual (laatste pagina) staan wel twee onderdeelnummers genoemd. Zullen vast op meer Roland producten gebruikt zijn in die tijd, wellicht dat Roland Benelux ze nog heeft liggen?

ik formuleer het anders, voor €50 perstuk mag hij ze van mijn tr-808 komen draaien. :okdan:

Ik hoor het al, het type waar je ook liever je auto niet naast parkeert; van een deuk gaat je Mercedes toch ook niet slechter rijden?

Jammer dat het weer zo weinig constructief moet... Thx voor de links, daar kan ik tenminste iets mee!

Laatst gewijzigd:
maar toch niet antwoorden op mijn vraag "wat nu een origineel tr-808 voetje een origineel tr-808 voetje maakt"

Onder een Tr909 zit een andere rubber voet als onder een SH2.

Hoe een TR808 voet er uit ziet weet ik niet, want ze ontbreken...

Aan de voorzijde zitten de montagegaatjes dicht aan de rand, waarmee TR909 voetjes bijvoorbeeld al niet mooi passen, die steken dan uit.

Denk dat TS replicas ook prima vindt zolang ze er maar identiek uit zien?

Onder een Tr909 zit een andere rubber voet als onder een SH2.

Hoe een TR808 voet er uit ziet weet ik niet, want ze ontbreken...

Aan de voorzijde zitten de montagegaatjes dicht aan de rand, waarmee TR909 voetjes bijvoorbeeld al niet mooi passen, die steken dan uit.

Voetjes van een 909 zijn heel anders als van een 808. Je zou kunnen kijken voor een oude philips cassette deck. Daar zitten ongeveer de zelfde onder. Z,n oude cassette deck met z,n zilveren kleur en Vu meters.

Hmm, ik probeer gewoon een serieuze vraag te stellen, ik zou graag originele voetjes hebben, dat mag toch?
...

Ik snap je nu heeeel goed. maar ik denk dat ze onder een originele zitten dus bijna niet te krijgen. Waarschijnlijk als je bij een handelaar komt die ze van een cassettedeck af schroeft en er een certificaat bij voegt origineel tr-808 voetjes. dat je dan over stag gaat. maar als ik het je zo zegt gepikeerd bent. en een geweldige hint geef je zo mij als een prutser suggereert. dank je!

epenis4ab.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back