Ik ben samen met een maat van mij al een aantal jaren actief als DJ
.
Het laatste jaar zijn we beide ons gaan verdiepen in het produceren van tracks. Hoewel we veel (creative) ideeën hebben loopt het nog niet zo'n vaart. Het leek ons daarom leuk om samen eens een workshop/cursus te volgen. Enerzijds als iets leuks om samen te ondernemen en anderzijds om onszelf 'een duwtje in de goede richting' te geven.
Als ik Google kom ik van alles tegen, van BBL opleidingen tot korte cursussen. Er zijn eigenlijk zoveel opties dat ik niet bepaald de inschatting kan maken welke goed zijn en welke niet. Hebben jullie een idee hierover? welke instantie (regio amsterdam) kunnen jullie ons aanraden?
Dan zie ik ook nog eens dat sommige werken met Cubase en andere met Ableton, dit terwijl wij zelf FL Studio gebruiken. Nu wil ik best overstappen maar is dat het waard?
. Het laatste jaar zijn we beide ons gaan verdiepen in het produceren van tracks. Hoewel we veel (creative) ideeën hebben loopt het nog niet zo'n vaart. Het leek ons daarom leuk om samen eens een workshop/cursus te volgen. Enerzijds als iets leuks om samen te ondernemen en anderzijds om onszelf 'een duwtje in de goede richting' te geven.
Als ik Google kom ik van alles tegen, van BBL opleidingen tot korte cursussen. Er zijn eigenlijk zoveel opties dat ik niet bepaald de inschatting kan maken welke goed zijn en welke niet. Hebben jullie een idee hierover? welke instantie (regio amsterdam) kunnen jullie ons aanraden?

Dan zie ik ook nog eens dat sommige werken met Cubase en andere met Ableton, dit terwijl wij zelf FL Studio gebruiken. Nu wil ik best overstappen maar is dat het waard?