Freddy wants some pussy

Nou mooi hoor, ik snap die Freddy wel. hij wil natuurlijk die tampons voor in zijn oren!!

soort van Jostiband on steroids...

:dubbel: enige mooie vind ik sommige geluidjes..zonde dat er een melodie geprobeerd is mee te maken..

In 't verkeerde topic geplaatst?

Als het serieus bedoeld was: sorry voor mijn opmerkingen..'t is niet mijn smaak.

vind je het niet mooi dan?...:D

:mega:

Nou laat ik het dan zo zeggen, dat er wel een beetje oefenruimte sound is. om mee te beginnen :engel:

en, bedankt allemaal voor het luisteren en de commentaren...

en ik snap prima dat dit niet zo erg lekker wegluisterd....:D

soms moet ik even de grenzen verkennen.
het is erg makkelijk om steeds maar een een goed luisterbaar dingetje neer te plempem, maar ja, daar worden nutuulk geen oorlogen mee gewonnen...

:mega:

Jullie moeten gewoon beter luisteren allemaal.. :okdan: Dit is gewoon een "pussy" in zijn meest abstracte vorm :D

Ik wil graag over dit stuk het volgende kwijt:

het intro was zeker sterk te noemen. zeer krachtig om al meteen in de aanzet naar het hoofdthema
duidelijk het tooncentrum te bevestigen door middel van de modulatie naar de subdominant. In de expositie van het thema zat nu weer een verwijzing naar het middenstuk waardoor je op een prettig verkeerd been werd gebracht.
de eerste en tweede acte kreeg door de anti-climax een zekere wankelheid waardoor het fuga gedeelte niet geheel uit de verf wou komen. Dit werd gelukkig, mag ik wel zeggen, grotendeels, misschien wel volledig gedekt door hoe met gepaste virtuositeit het hoofdthema wordt gesplitst in een dozijn aan opmerkelijke neventhemas die door stuwing in zowel de bassen als de repeterende ritmische motieven van de koperblazers tot een onverwacht geheel nieuw thema in symfonievorm zowel een verwijzing naar het begin uiteindelijk in een polyfone meerstemmigheid die men niet vaak in tegenwoordige stukken het gehele muziekstuk afsluit tot een omonkeerbaar einde. Dat de triangel deze keer wat op de achtergrond is geraakt doet niet af van de meesterlijke toon die hier brutaal maar met smaak is neergezet.

Ik wil ook pussy !!

Dat begrijpen we.

Maar om serieus in aanmerking te komen zou ik eerst die chocolade exemplaren eens gaan vervangen door het echte werk.

Attachments

• Pussy.png
    Pussy.png
    63,8 KB · Bekeken: 75
  • Smoking Cat.png
    Smoking Cat.png
    139,6 KB · Bekeken: 73
...dit is de shit man.

Back