Homeboy- Muzic

Homeboy

Distortion!!
Hallo beste mensen,

ik heb een track gemaakt en was benieuwd naar de mening van mensen die wél verstand hebben van muziek, mijn moeder vond hem wel goed haha :P

ik ben denk ik zo'n 3 jaar bezig nu en sinds een jaartje echt fanatiek met produceren van hardstyle

Mocht je tijd hebben om er eens kritisch naar te luisteren en een comment te droppen dan zou ik dat erg waarderen zodat ik het mee kan nemen in mijn toekomstige producties..

Dank !!

https://soundcloud.com/dj-homeboy/homeboy-muzic

Klinkt wat slap en saai.

Mixtechnisch is het wat dun en krachtloos. Zowel drums als melodieen hebben weinig body.

Spanningsboog is er niet echt. De losse elementen klinken willekeurig, alsof er geen bepaalde gedachte achter zit.

Dus ja, ik ben er niet echt kapot van helaas.

Hmm oké, misschien voel jij de vraag al komen maar luister jij wel een naar hardstyle? Iig bedankt voor je reactie (y)

Meer mensen die er hetzelfde denken als Squeekz.?

Hmm oké, misschien voel jij de vraag al komen maar luister jij wel een naar hardstyle? Iig bedankt voor je reactie (y)

Meer mensen die er hetzelfde denken als Squeekz.?

Yep! :D En je volgende vraag kan ik met een volmondig "nee" beantwoorden. Dus ik kan er inhoudelijk dan ook ook weinig over zeggen.

Wel dapper dat je het aan je moeder habt laten horen trouwens :okdan:.

Compliment in elk geval dat een hardstyler eens een volledige track maakt, want 99,9% maakt alleen maar een 13 in een dozijn leadje van 10 seconde of weer een basedrum die we al 1000 keer gehoord hebben.

Je zit wel ook ik ben geen fan van de stroming

Btw: als je moeder het goed gaat vinden dan wordt het tijd voor een ander stijl. Probeer het eens met dub step. Dat zal ze vast niet trekken......

Paul

Haha het is niet de bedoeling mijn moeke het bloed onder de nagels te halen :P Maar iig bedankt voor de reacties hiero !

Back