audiophile

Tesse

Ingeburgerd
hoi

omdat iedereen hier altijd zo vol loef zit te doen over die m-audio audiophile overweeg ik dus die te kopen, occasioneel durf ik ook nog wel eens een spelletje of iets dergelijks te spelen; muziek is gewoon een leuke hobby vr me; mn vraag nu of deze geluidskaard hier ook voor kan dienen? Het moet allemaal nix bijzonders zijn, geen 3d geluid of iets dergelijks, mr gewoon, komt er geluid uit dit ding.

PS, weet er iemand een goedkope plek in belgië waar ik dit ding kan kopen?

thx!

Re: audiophile

Origineel geplaatst door Tesse
hoi

omdat iedereen hier altijd zo vol loef zit te doen over die m-audio audiophile overweeg ik dus die te kopen, occasioneel durf ik ook nog wel eens een spelletje of iets dergelijks te spelen; muziek is gewoon een leuke hobby vr me; mn vraag nu of deze geluidskaard hier ook voor kan dienen? Het moet allemaal nix bijzonders zijn, geen 3d geluid of iets dergelijks, mr gewoon, komt er geluid uit dit ding.

PS, weet er iemand een goedkope plek in belgië waar ik dit ding kan kopen?

thx!

Ja, hij doe alle normale windows dingen prima. Kopen dus. Online in Duitsland bestellen is goedkoop.

en het is echt wel beter dan een Audigy2 voor muziek? ben wel geen pro of zo maar gebruik een roland xp-30 en zou daarnaast en in combinatie met die roland nu graag wat beginnen prutsen met reason2.5 bijvoorbeeld...maar een niet-Creative geluidskaart kopen die in een gewone computerwinkel niet te koop is lijkt me zo een 'psychologische horde' waar ik niet meteen durf over te springen.

;)

en het is echt wel beter dan een Audigy2 voor muziek? ben wel geen pro of zo maar gebruik een roland xp-30 en zou daarnaast en in combinatie met die roland nu graag wat beginnen prutsen met reason2.5 bijvoorbeeld...maar een niet-Creative geluidskaart kopen die in een gewone computerwinkel niet te koop is lijkt me zo een 'psychologische horde' waar ik niet meteen durf over te springen.

;)

ja is beter.....

;)

Ik zou zeggen breek door die barriere heen en kijk nooit weerom.

ok dan, dat spul wordt dan van mij :)

en dan lees ik hier ook vaak over problemen met een via chipset...het moederbord van mn pc is een MSI 865P NEO-L - 800FSB (voor een Intel Pentium 4 -2,4 FSB800

Is dat owke? (ja sorry, mr ik ken er allemaal ni echt hééééél veel van, geef mij liever een piano in plaats van al die eindeloze reeksen getalletjes!)

Antwerpse groeten.

Geen probleeem met VIA en ja..... kan er zeker ook gamez mee spelen

gr. Mario

en nu zoek ik nog een plekje waar ik dit ding voor een redelijk prijsje op de kop kan tikken

:)

Back