ik wil meer server ruimte.....

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
da bedoellikdus...:D

ik heb nu zo´n 800mb volgestookt met over het algemeen bijzonder mooie muziek en andere misselijkmakende zaken...

dus het einde is in zicht.

externe smurvers gebruiken zie ik niet zitten.

dus een paar gig erbij zou van mij wel mogen, eventueel tegen betaling....:D

:mega:

Het wordt tijd dat je een eigen zender krijgt hier op het forum. Ik kan het grootste deel van die 800Mb. inmiddels meezingen. Word al schor...!

Attachments

• Cold Beer.jpg
    Cold Beer.jpg
    54 KB · Bekeken: 136
ikbedoelmaar...

ken je trouwens FrEep did it again ook al meezingen?

Daar ben ik nog mee bezig, aardig op weg, maar nog net niet goed genoeg om het al uit te schreeuwen... Ik heb het hele komende weekend er voor gereserveerd. :mega:

da bedoellikdus...:D

dus het einde is in zicht.

hiermee bedoek ik ook wel een zeeker einde, dan ga ik namelijk weg hier...

weinig aan als je niets meer kan neerplempen voor een ander z´n oren....

:koffie:

Je zou dropbox kunnen gebruiken, Phochos kan je wel vertellen hoe dat werkt! :okdan:

Je zou dropbox kunnen gebruiken, Phochos kan je wel vertellen hoe dat werkt! :okdan:

ik wil geen externe servers gebruiken, vinnik helemaal kut et peren.....

is het eigenlijk mogelijk om zelf bepaalde stukken te deleten, of gaat het alleen en masse ?

ik zie het probleem ook niet helemaal waarom dit niet zou kunnen...

als we allemaal even lappen voor wat extra HD´s, dan is het verder een nogal simpele handeling, lijkt mij...

en dan gelijk de beperking voor het uploaden van max 10 meg even oprekken naar 50 meg...
dan kan ik ook nog weer eens een K#t opera neerplempen...:D

en dan hoeft vooralsnog mijn naam niet elke letter een andere kleur in comic sansserife....
dan bewaren we dat voor een andere keer....

is het eigenlijk mogelijk om zelf bepaalde stukken te deleten, of gaat het alleen en masse ?

Jahaaa, dat is mogelijk.

Even ter indicatie wat ik ervoor moet doen:

Ik moet het bericht editen, dan klikken op meer opties, dan naar beheer bijlagen gaan en dan de bijlage verwijderen, en dan sluit dit venster en dan wijzigingen opslaan.

De snelle manier...:

Aanvinken en DELETE BERICHT.

en dan hoeft vooralsnog mijn naam niet elke letter een andere kleur in comic sansserife....
dan bewaren we dat voor een andere keer....

Wat loyaal van je :D

Jahaaa, dat is mogelijk.

Even ter indicatie wat ik ervoor moet doen:

Ik moet het bericht editen, dan klikken op meer opties, dan naar beheer bijlagen gaan en dan de bijlage verwijderen, en dan sluit dit venster en dan wijzigingen opslaan.

De snelle manier...:

Aanvinken en DELETE BERICHT.

zo :frons:

dank u !

hoeveel megaton ?
zoiets ?

god-fart.jpg

meer zoiets ?

overpacked_bus.jpg

Back