pc beeldscherm boven een versterker

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
ik heb een plank gemaakt om mijn beeldscherm boven mijn versterker te planten
kan dat ik heb geen vervorming in het beeldscherm

Met een dure monitor denk ik niet.Als je een hele goeie monitor hebt maken speakers aan de zijkant ook niets uit.

Als je die plank al gemaakt hebt, dan zou ik zeggen: pleur die monitor erop en de versterker eronder. En zie.

Volgens mij zitten er in versterkers niet van die hele irritante dingen zoals grote magneten enzo.

Ik heb wel vaker een monitor (goedkope) op een versterker neer gezet.

Als het een CRT monitor is, dan heb je last van hoogfrequente rotzooi (straling)
een LCD/TFT monitor kan geen kwaad.

Johan van Beek
aka midisys

Volgens mij zitten er in versterkers niet van die hele irritante dingen zoals grote magneten enzo.

Zitten er in een versterker dan geen hele irritante dingen zoals grote spoelen ?????

Ik heb trouwens nog nooit last gehad van vage fx op m'n 2 (errug goedkope) crt-schermen, en gezien de ruimte in m'n herrie-hok, moet ik alles wel op of achter elkaar zetten.

Origineel geplaatst door gemmetje
Zitten er in een versterker dan geen hele irritante dingen zoals grote spoelen ?????

Heet dat geen trafo? :)

Maar de spoelen die gebruikt worden zijn volgens mij voor de filters en die spoelen zijn niet groot over het algemeen. Of je moet een type extreem duur (en lomp) hebben.

Ach ja, trafo's, dat ik nou net niet op dat woord kon komen.......
(maandagmorgen ?!?!?)

Dat zijn best stevige stukjes ijzerdraad, kan me best voorstellen dat die een fiks magnetisch veldje veroorzaken.

Travo

Travo

Origineel geplaatst door fuse
Heet dat geen trafo? :)

Dat zijn toch mannen die zich als vrouwen verkleden? :D

Origineel geplaatst door marcuuu
Met een dure monitor denk ik niet.Als je een hele goeie monitor hebt maken speakers aan de zijkant ook niets uit.

hangt er vanaf of je speakers magnetisch zijn afgeschermd. Mijn eizo had toch redelijke magnetische velden door mijn niet afgeschermde monitors ones. Met mijn krk-tjes nergens meer last van ;)

Back