Armin in de studio?! :-)

Lynxxx

8 bit is de shit!
:D:D:D:D:D:D:D:D

die man verdient een gemiddeld jaarsalaris van ons per uur met een cdtje opzetten dus dan mag je niemand uitlachen!

Deze humor kan ik wel waarderen. Zeker aangezien ik geen enkel goed plaatje ken van deze beste man. Blue Fear gaat dan nog enigszins, maar al die andere meuk word ik echt depressief van. En dat terwijl trance toch wel mijn favoriete genre is. Ik snap daarom ook niet dat Armin gezien word als nummer één binnen het genre. En ook nog "beste dj", wat dat ook in mag houden. Dat is volgens mij de dj die het meest hilarisch ritmisch kan fist-pumpen en zwaaien tijdens het draaien aan de cutoff knop. :doei:

bwa, ik denk dat je te weinig van armin zijn muziek-dingens afweet,,

Soit, er zijn zeker betere producers, maar je kan ni alles doen hé,
Hij draait voor zover ik weet wel zonder beatsync, beetje nog zoals met vinyl,,
en tja, hij kan het tenminste nog uitleggen, der zijn er andere die hun eerste lesjes nog moeten volgen,,

alé, volgende week begint ASOT 600,,,

tja, ik eerst ook ni,

maar 'tis wel uitlachen vind 'k,,,
soit, da's tegenwoordig normaal zeker, dat hoort mss bij COOL-ZIJN tijdens de kinderjaren,,
:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

bwa, ik denk dat je te weinig van armin zijn muziek-dingens afweet,,

Zijn eigen werk en remixen stonden toch geregeld op de Trancemaster cd's (76 delen plus nog wat bonus albums) van Vision Soundcarriers. Die cd's heb ik allemaal beluisterd van de eerste t/m de laatste. Daarnaast ken ik al die nieuwere producties ook wel, maar het is gewoon niet mijn ding.

tja, okey, ik heb dat nu al een tijdje met de andere NDL'se Nummer 1 DJ,, :)

Zozo, wat een humor, scheetgeluiden op een filmpje gezet. Sterk! Moesten het dan nog SK-1 scheten zijn, maar zelfs die diepgang haalt de humor niet. Tja...

Ik snap daarom ook niet dat Armin gezien word als nummer één binnen het genre. En ook nog "beste dj", wat dat ook in mag houden. Dat is volgens mij de dj die het meest hilarisch ritmisch kan fist-pumpen en zwaaien tijdens het draaien aan de cutoff knop. :doei:

Hij is door zijn concept op dit moment het grootste platform voor de hele trance scene. Bij gebrek aan een beter platform is Armin dus de beste (trance) DJ. Dat Armin al zo lang alleen aan de top staat zegt m.i. genoeg over het gebrek aan opvolgers om zo'n platform te zijn.

Tuurlijk ga je nu vier of vijf namen noemen die volgens jou beter zijn, maar die zullen lang niet zo'n groot platform zijn voor de hele scene.

Ik vind het leuk voor die jongen dat hij zon success heeft met trance en hoop dat ie dat nog lang vol zal houden. Zelf ben ik allang afgehaakt, ik vind het niet vernieuwend genoeg meer. Er zijn veel goede platen gemaakt hoor door diverse grote namen zoals tosti en onze auwe gabber ferry maar het is nu wel een beetje klaar.... :halleluja

Er zijn veel goede platen gemaakt hoor door diverse grote namen zoals tosti en onze auwe gabber ferry

Nemen we er de Armix van Gouryella bij, en dan zijn we zonder toegevoegde scheten meteen klaar met de trancerige drievuldigheid. Je vindt het goed of je vindt het slecht, maar deze heren kunnen iets en hebben er al jaren bergen succes mee.

die man verdient een gemiddeld jaarsalaris van ons per uur met een cdtje opzetten dus dan mag je niemand uitlachen!

Juist wel man! Is toch een heerlijk filmpje? :D Als hij niet succesvol was, werden er geen grappen gemaakt. Dus je kunt de conclusie trekken dat hij het gewoon heeft verdiend :okdan:.

niet te jaloers jongens,
zou zeggen :eerst ( zelf zoiets ) presteren en dan ( zullen we jullie ) pas eren.
altijd die kleinlulligheid worden we ook niet vrolijker van.
of het nou mijn stijl is of niet, het is toch maar een hele prestatie.

mopjes zijn altijd leuk:
bv waarom stinken armins scheten ?
......
....
..

dan hebben de doven er ook wat aan

Haha ik vind het wel een grappig filmpje. En ik ben pro-Armin btw. Denk dat ie er zelf ook wel om zou kunnen lachen.
En natuurlijk weer typisch synthforum om er weer een zeiktopic van te maken ;)

Back