Dag van de componist

Pastelkleurige sweater over de schouders, moeilijke bril op en genieten maar.

Niet bij deze crowd denk ik. Misschien een eigenwijze baret voor de dames.

Voor diegenen die van mening zijn dat het een elitair gebeuren is....
Au contraire ami's :)

Hier een foto van Setareh Nafisi genomen op de dag van de componisten 2025

1000000844.jpg

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik had gekeken naar het programma in Tilburg, maar dat sprak me niet direct aan. Verder ook geen problemen met klassiek of elitaire feestjes hoor, kwam vroeger ook regelmatig in het concertgebouw :)

Ik had gekeken naar het programma in Tilburg, maar dat sprak me niet direct aan. Verder ook geen problemen met klassiek of elitaire feestjes hoor, kwam vroeger ook regelmatig in het concertgebouw :)
Ik ben nog steeds liefhebber van het concertgebouw. Goede sfeer, mooie acoustiek. Zowel voor klassieke muziek als voor popmuziek.
Vorig zijn wij naar een concert geweest van Marisa Monte. En eerder ook naar Caetano Veloso. Beiden zijn belangrijke namen in de Braziliaanse populaire muziek.

Mijn pa had vroeger met een vriendin een abo op het Concertgebouw, en als een van de twee verhinderd was (wat nog weleens gebeurde) ging ik mee. Best veel leuke dingen gezien. Tegenwoordig kom ik er nooit meer omdat ik in het Brabantse ben gaan wonen en die abo's inmiddels ook gestopt zijn. Hier in de buurt zie ik nog weleens dingen met orkesten in Muziekgebouw Eindhoven of TivoliVredenburg in Utrecht, maar niet zo vaak meer.

Voor ons is concertbezoek een dingetje omdat wij dan het eiland(Texel) af moeten en overnachting moeten regelen (meestal hotel of B&B).
Wat het het geheel flink prijziger maakt. Dat maakt ons wat selectiever.
Maar voor bijzondere optredens grijpen we dan maar wat dieper in de buidel

Voor ons is concertbezoek een dingetje omdat wij dan het eiland(Texel) af moeten en overnachting moeten regelen (meestal hotel of B&B).
Grappig; dat heb ik precies andersom als ik behoefte heb aan een Springtij op de plek waar het vandaan komt :-)

springtij.jpg

Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: HJB
Back