I like wood for synthesizzer

ik hou er ook wel van, alleen die latjes overlangs aan de onderkant vind ik wat minder
voor de a6 zou ik best hout willen hebben, die plastikjes breken zo af.
maakt het ook allemaal wat serieuzere instrumenten

Gewoon PUR pakken man. Hout is zo 1980..

ik hou er ook wel van, alleen die latjes overlangs aan de onderkant vind ik wat minder
voor de a6 zou ik best hout willen hebben, die plastikjes breken zo af.
maakt het ook allemaal wat serieuzere instrumenten

nie soooon bekkie;-]
mn cs30 woodn sides ..byna liggen klaar 10mi n.;-]

Een Quasimidi The Raven heeft origineel veel mooiere kersenhouten zijpanelen, dus waarom hij dáár zelfgeknutselde houten panelen op zet...

Moet je nagaan dat men in de jaren '80 houten zijkanten verouderd vond en dat veel mensen ze zwart gingen verven. Moet je nu niet meer aan denken.

Gewoon PUR pakken man. Hout is zo 1980..

zonnepaneeltjes ?
of beslaan met leisteen
insmeren met stroop en er kakkerlakken op laten rondlopen ( serieus gedaan door kunstenaars op muren als kunstobject )
of gewoon loodflappen ertegen
betonnen bekistinkje...
the sky is the limit

Alaaf :D

Maar serieus, ik vind het ook wel mooier dan al dat plastic..

Ik heb het ooit overwogen bij mijn toenmalige GEM S3 Turbo. De plastic zijpanelen zijn er eenvoudig af te schroeven en te vervangen door iets anders. Maar ja; tussen idee en uitvoering zit vaak een tienjarenplan en zo lang heeft de S3 het bij mij niet volgehouden. :)

die korg wordt meteen wel meer synth soow ;-] heeft ie nou alle schroef gaatjes ..dicht - ge purdt;-] ?
lijkt me niet handig

cs5 is ook top
boven randje erop

der was ook soon bedrijfje in de uk ..diedoen a 10 jaar lang ofso , wooden kits voor analogs maken
wilde ooooit voor mn pro one ..zoiets hebben , dat wedrt heel duur

pro one heeft al mooie egt heavy wood sides
:bekdicht: nu de rest nog ..werkzaam aiaia

http://www.synthwood.com/wb/

trashy ..wel vettig backlight wheels ;-]] :P
http://www.synthwood.com/wb/P5064954.JPG

waarom plakt t plaatje niet?
P5064954.JPG

Back