Superwave : Gratis JP8000?

HELPPPPPPPPP

Ik heb dat ding gedownloaded...maar hoe krijg ik hem aan de praat? Het is alleen een .dll bestand?!?!?

Heb ik een ander programma nodig om hem te draaien? of doe ik iets totaal fout?:D
is het tevens een sequencer?

Voor de gene die deze vragen kan beantwoorden staat er achter in de voilé een bord met PAP!!!:)

alvast bedankt

Unic,

Dat .dll bestandje moet je in je VSTplugins folder zetten van bijvoorbeeld je sequencer programma. Dan kan je hem gewoon gebruiken als andere VST plugins.

Origineel geplaatst door Unic
HELPPPPPPPPP

Ik heb dat ding gedownloaded...maar hoe krijg ik hem aan de praat? Het is alleen een .dll bestand?!?!?

Heb ik een ander programma nodig om hem te draaien? of doe ik iets totaal fout?:D
is het tevens een sequencer?

Voor de gene die deze vragen kan beantwoorden staat er achter in de voilé een bord met PAP!!!:)

alvast bedankt

ik zie dat het antwoord op de vraag al beantwoord is, maar ik wil nog steeds graag weten wat een voilé is opdat ik het bord met pap achterover kan drukken.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik zie dat het antwoord op de vraag al beantwoord is, maar ik wil nog steeds graag weten wat een voilé is opdat ik het bord met pap achterover kan drukken.

Lol, een voile (of hoe je eht ook schrijft) is een soort van achter of voorkamer:)

griesmeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll PPPPPPPAAAAAAAPPPP!!!

en tnx voor het antwoord

Lol, een voile (of hoe je eht ook schrijft) is een soort van achter of voorkamer:)

griesmeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll PPPPPPPAAAAAAAPPPP!!!

ach natuurlijk. een foyer. (maakt niet uit, ik ben cabaretier, ik ben verplicht te weten hoe je dat schrijft)

met rozijnen en basterdsuiker? :{

Origineel geplaatst door cyan_circle
(maakt niet uit, ik ben cabaretier, ik ben verplicht te weten hoe je dat schrijft)

ja zou kan je alle wel goedpraten!

Origineel geplaatst door sander
En klinkt ie echt even slecht als de JP8000? :D

hij klinkt zelfs nog slechter dan een 303 ;)

maar goed. hij klinkt zeker wel lekker. toch raar hoe verschillende instrumenten je tot andere muzieksoorten kunnen verleiden. ik heb tiesto met dit ding al meerdere malen in de r**t gen**kt. spreekwoordelijk.

Ik vond je ook al zo grappig!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:D

lol

ik ben blij dat je hier zo maniakaal om kan lachen... denk ik.

Hierbij heb ik het bord pap opgestuurd via mail. Is je pc een beetje water of beter gezecht papbestendig?

Hey! Ik zou die pap krijgen!

Ik heb die vraag niet voor niets beantwoordt!

inderdaad, als arme student staat er al heel wat voor je neus tegenwoordig van aparaten...

hoewel he... ik vind dat software niet hetzelfde gevoel geeft als hardware...
maar zo is ook deze soft jp800 een zeer leuke vervanger/hulp :)

Cool!

Ik had hem laatst een bedank emailtje gestuurd. :)

Back