tichran
Tichran dei Jorosia
Ik vind het een top plug-in ... en zeker voor freeware...
Thumbs up voor Eddie en Chris van Superwave ....
...thanx!
Thumbs up voor Eddie en Chris van Superwave ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook met Synthedit gebouwd... Een leuke rariteit om op schijf te hebben.

Origineel geplaatst door Rutger
Jammer om te constateren, want de enige supersaw synth is gratis maar onbruikbaar zo![]()

Origineel geplaatst door olafmol
kan dit niet door fase-verschillen komen? speel je de noten tegelijk? met delay, lopen ze door elkaar zeg maar?
heb je dit al gerapporteerd aan de programmeur?
Origineel geplaatst door cadra
alleen hierom vind je de hele synth onbruikbaar? ik bedoel, ja het is opvallend, in de zin dat het een vreemd verschijnsel is, maar ik betwijfel of veel mensen het zouden merken (laat staan zich eraan zullen storen) als je hiermee een snelle melodie speelt die verwerkt is in een track... :confused:
besides, dit is gewoon hele goeie VA, met imperfecties en al!![]()
, maar de jp8080 schijnt dit toch niet te hebben, dus om te zeggen dat dit een vervanging is, nee... Het is leuk om er mee te pielen, maar als het serieus gaat worden dan is deze imperfectie te groot...Ik vind het persoonlijk niet heel erg storend.Origineel geplaatst door Rutger
Vooral in de laatste verhoging hoor je constant de afwisseling tussen het aanwezig zijn en wegvallen van het hoog...

Origineel geplaatst door ukelele
Er is in ieder geval op http://www.la-la.com ook een VST Sitar te vinden heheheOok met Synthedit gebouwd... Een leuke rariteit om op schijf te hebben.
Origineel geplaatst door astronaut
P8 = TOP en je mag een gegeven noot nooit in de Cool Edit pro 2 kijken.
M.a.w. gebruik de beperkingen in je voordeel. [/B]

Origineel geplaatst door Rutger
Ik weet denk ik al wat het is... er zit een 3e LFO op die onzichtbaar en niet manipuleerbaar is, dus valt er niets aan te doen helaas![]()