Superwave : Gratis JP8000?

Origineel geplaatst door LoFiye
Wat ik ook nog las in de FAQ:

Q10. Do SuperWave™ plan any
Hardware-Based synths?

Q10. For those who desire live performance use, a hardware-based version of the SuperWave™ Performer is planned for introduction in the fall of 2004.

't zal mij benieuwen hoe dat apparaat er uit zal gaan zien...
Ik ben voorlopig wel blij met de gratis software versie....erg leuk ding..

ehhmmmmmmmmm??????? ofwel ze bouwen iets voor bv chameleon, ofwel een ontzettende vapor-ware aankondiging......alsof hardware-synths ontwerpen en bouwen en niet in het minste in een productie-run te krijgen iets is dat je ff in een paar maandjes of zelfs een jaar kan doen....

Wat die hardware-versie betreft: op hun site staat:

"16 December 2003
SuperWave™ partners with leading
hardware vendor, Plugzilla!"

Waarschijnlijk bedoelen zij een speciale software-versie voor de Plugzilla-module?

Take care

EF

Origineel geplaatst door olafmol
denk je nou echt dat mensen op de dansvloer zeggen: "hee een probleem in het hoog!" als je een dikke vette hook hebt?

Punt andere lijn !

Origineel geplaatst door Bobby
Heb een Superwave P8 issue:
als ik er meer dan 1 instantie van open, geeft heel Cubase er de brui aan :confused:
Iemand dit ook voor? Of mag ik er maar 1 tegelijk van open hebbe?

Heb ik ook..... Het disablelen van Hyperthreading voor cubase zorgt er voor dat ie niet crashed hier (loopt ie nog steeds niet echt lekker maar 't werkt) maar ik weet niet of je een Processor met HT hebt?

Origineel geplaatst door Bobby
Heb ik ja
maar bedoel je nou dat je dat afzet ... in je BIOS? :confused:

Open je Task Manager, ga naar Processes. Klik met je rechter muisknop op (in mijn geval) cubasesx.exe (cubase moet dan natuurlijk al wel opgestart zijn) en klik op "Set Affinity" Haal het vinkje voor CPU 1 weg en cubase maakt geen gebruik meer van HT.

Ik heb nog eens deze thread doorgenomen...
leuke softsynth idd! :okdan:
...al mis ik wel nog wat kennis van sounddesign om er ECHT vette dingen uit te halen...
:stupid

maar wat niet is kan nog komen ;)

Kheb ook nog eens hun site bekeken... nog geen nieuws van de hardware versie zie ik... en gelukkig
is hun freeware versie nog steeds te verkrijgen, er is onderaan de homepage een link
:okdan:

anyways, ik ga me er binnenkort weer eens op uitleven...

iemand een ideetje trouwens waar je presets voor de freeware versie kan vinden? er zitten er al enkele bij vermoed ik...

greetz

cloudy

Ik sta op het punt om het Pro & Trance pack aan te schaffen.

Get the SuperWave Professional and the
SuperWave Trance - Pro all for the limited
time offer of $39.99

Het enige dat ik nergens op de site kan terug vinden is hoe het zit met updates. Zijn deze gratis? Voor hoe lang?

superwave

superwave

ook ik heb de superwave gedownload, en heb hem geprobeerd om in fruityloops te laden . maar op de een of andere manier werkt ie helemaal niet in fl :stupid

waar kan ik de superwave wel in laden????

superwave na 21 dagen ??????

superwave na 21 dagen ??????

ook ik heb ffe de superwave uitegetest en na een dag al geeft iee aan dat ie nog 20 dagen max heeft en dat ik een code moet invoeren / / / heeft iemand die ?? ik vind t een zeer nette vst trouwens lekkere geleuidn

dat is de demo versie. die code geven zou wares verstrekken zijn, en daar doen we hier NIET aan mee.

Er is echter een prachtige volledige versie (zonder tijdslimiet) die nog steeds GRATIS te verkrijgen is! :okdan:
eens goed kijken op de site, er staat onderaan de intropagina een link naar als ik mij niet vergis!

greetz
cloudy

Is er trouwens nog verschil tussen de gratis versie en de retail?
Behalve dan dat de retail qua uiterlijk op een Jp8080 lijkt en er hoop trance presets bij zitten?

Origineel geplaatst door bambamstudio
je hoeft niet aan een boom te hangen om een grote eikel te zijn

Er moet een boom aan je hangen om een grote eikel te hebben :geslaagd:

Back