System disk sequential sampler?

Weet iemand of er een system disk bestaat van de Sequential Prophet 2000/2002 sampler?

Deze heb ik namelijk niet in mijn bezit. Ik vraag me af of je de machine kunt resetten?

Alvast bedankt!

Groet Erik

Hoi Eric,

Er is geen systemdisk voor de 2000/2002. Als je zonder disk opstart wordt vanuit ROM een standaard set geladen. Je kunt die niet wissen.

Groetjes, Rudi

Origineel geplaatst door P-Five
Hoi Eric,

Er is geen systemdisk voor de 2000/2002. Als je zonder disk opstart wordt vanuit ROM een standaard set geladen. Je kunt die niet wissen.

Groetjes, Rudi

Weet jij of er wel een reset mogelijkheid is? Hij onhoudt immers de vorige instellingen. Ik merk dat er wat vreemds aan de hand is met de layer. Wanneer ik er een keyboard op aansluit en ik loop het toestenbord af, dan hoor ik bij enkele octaven geen geluid. Ken jij dit verschijnsel?

Groet Erik

Ja, dat ken ik en dat is normaal. Een sample heeft een bereik van maximaal drie octaven. Om het hele keyboard te bestrijken zul je meerdere sampels moeten maken en deze dan over het keyboard moeten verdelen. Meestal één sample per octaaf.

Zonder disk in het apparaat zou hij de standaardset moeten laden. Doetie dat ook?

Groetjes, Rudi

Origineel geplaatst door P-Five
Ja, dat ken ik en dat is normaal. Een sample heeft een bereik van maximaal drie octaven. Om het hele keyboard te bestrijken zul je meerdere sampels moeten maken en deze dan over het keyboard moeten verdelen. Meestal één sample per octaaf.

Zonder disk in het apparaat zou hij de standaardset moeten laden. Doetie dat ook?

Groetjes, Rudi

De standaard geluiden laadt hij wel. Bedankt voor je antwoord. Dat scheelt me weer wat bloed, zweet en tranen.

Groet Erik

Back