onbekende poort op tr-808

gewoon krakende pots zijn geen bezwaar als je 200 keer heen en weer draait is de kraak er uit. super goede kwaliteit. behalve als het metaal echt is in gevreten met roest dan blijf je een tik horen maar dat is echt een hele kleine kans.
nieuwe pots als die er zijn, gaan minder lang mee dan oude pots.

gewoon krakende pots zijn geen bezwaar als je 200 keer heen en weer draait is de kraak er uit.

Dit is een tijdelijke oplossing. Kan soms voor jaren werken maar toch tijdelijk.

nieuwe pots als die er zijn, gaan minder lang mee dan oude pots.

Dit is natuurlijk een verwerpelijke stelling. Nieuwe pots kunnen net zo goed, beter maar zeker ook slechter zijn dan oude.

oke het is mijn mening... maar wel op ervaring gebaseerd.

maar goed tijdelijk is niet "SMART" dus wat is tijdelijk, ik ben ook tijdelijk op deze aarde.

Als je ze kraak vrij hebt en je draait er 10 keer per week aan dan gaan ze nog 20 jaar mee.( 10.000 keer draaien)

Tijdelijk is prima als je maar niets voor langere tijd stuk maakt. Bij het veel ronddraaien van de knoppen (lees het stof naar de uiterste waarden verplaatsen) zal dit wel los lopen.
Ik wil ook zeker niet beweren dat er slechte 808 potmeter vervangingsexemplaren zijn gemaakt maar jouw uitspraak is nogal kort door de bocht.

Misschien kun je er zo'n Matana Teknik zaklantaarn op aansluiten.

Het unieke aan deze zaklantaarn is dat ze de zaken niet verlicht, maar verduistert.

De 808 openen zal inderdaad de snelste manier zijn om een idee te krijgen waarvoor deze poort dient.

Back