ik heb de feeback echt nodig please give it to me :P

Ik versta het niet maar misschien is dat de bedoeling.

uh, ja, snap het wel.....
Vind het niet slecht in zoverre dat het erg dof klinkt en de vocalen klinken een beetje alsof je een nacht flink heb doorgepilst en daarna bent wezen afpilsen, moest ook steeds denken aan "sta te draaien in de discotheek, terwijl ik niet hoef te draaien in de discotheek" :)

lijkt wel expres zo dof gemaakt. post eens een klein stukje zonder mp3 van 96 maar dan met 320. want het concept klinkt wel grappig.

Geinag, maar waarom ZO hard man! Ik luister met laag volume en het klinkt allemaal "in your face". Alles limited "to the edge"

En over smaak... Wel dit is een van de reden als ik naar een club ga, om 1 uur "zit" ik binnen, dansvloer leeg maar iedereen aan de drank, en om 2 uur ben ik weer weg naar huis.

Hoe heb je de vocals opgenomen? Ik versta de woorden niet. Het heeft mee te maken met de verhouding van het volume zoals je aangeeft, als je zingt moet je duidelijk uitspreken en niet het volume omhoog forceren naar boven maar juist de rest van de tracks minder volume geven en werk a.u.b. aan met de EQ en compressor in je vocals.

Hoop dit helpt :)

Naar aanleiding van mijn vorige post:

Heb op laptopspeakers geluisterd en het gehele veld van middenfrequenties is een dikke brij - bijna noise- , het is moeilijk om de aparte geluiden uit elkaar te houden. Elk instrument vecht om een plaats en niemand wint- ook de stem niet ;)

feedback over volume: ...... zet het zachter. :D
Niet lullig bedoelt, maar het klinkt zo vervormd / gelimit dat ik er amper naar kan luisteren zelfs op laag volume (zelfde redenen als de anderen).

Staan je meters in het rood? Heb je er een limiter of mastering processor over gegooid?

sorry.. dit is echt veel te druk... zoooo in your face, die piepjes melodie, die contstate repeat edits. Alles wat een dj zou doen op zn mixer zit nu in een track geperst lijkt het wel..

Er zitten best bruikbare dingetjes in...

Maar ook niet echt mijn ding, dit stijltje hoor.. hoe heet dit eigenlijk?

Maar ook niet echt mijn ding, dit stijltje hoor.. hoe heet dit eigenlijk?

Bak herrie. Zo heet het. :D

Misschien ben ik ouderwets als ik nog zeg dat muziek maken gaat vanuit een gevoel en niet vanuit de drang. Het enige compliment dat ik hier kan geven is dat de TS erg actief bezig is, lekker zijn eigen ding doet. :okdan:

pablo de mode wat zeg je nou bakherie het is 100 keer beter dn wat jij met je stem produceeert waar ongeveer 90 procent vals in is dus ff normaal

Sorry honey, maar het gaat niet om wat beter is of niet, ik geef mijn mening vanuit de resultaat en niet vanuit de uitgangspunt, en bovendien niemand spreekt mij met zo respectloze uitspraken.

Als je feedback op mijn tracks wilt schrijven hoor ik het graag want ik herinner mij niet zo gauw dat ik iets van jou las. *spank!*

pablo de mode wat zeg je nou bakherie het is 100 keer beter dn wat jij met je stem produceeert waar ongeveer 90 procent vals in is dus ff normaal

Lekker ga jij om met comments.....het gaat er niet om hoe het werk van een ander is, jij post iets en jij vraagt feedback. Kinderachtig gedrag....

Back