Pimpampeter
Muziekfabriek
Zat dit eens te luisteren, en te volgen. Wat me opvalt is dat de mix heel vlak is. Ik mis de diepte, en goede plaatsing van instrumenten in de track (dat mis ik overigens bij heel veel tracks die hier voorbij komen!)
Muzikaal vind ik t nogal cliche, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis in dit soort muziek, dus daar moet je geen waarde aan hechten.
Maar (ik blijf het zeggen) het is altijd mooi om mensen met passie aan hun tracks te zien werken. Vergeet niet: muziek is nooit slecht, omdat het het beste is wat iemand op dat moment met veel passie gemaakt heeft.
Muzikaal vind ik t nogal cliche, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis in dit soort muziek, dus daar moet je geen waarde aan hechten.
Maar (ik blijf het zeggen) het is altijd mooi om mensen met passie aan hun tracks te zien werken. Vergeet niet: muziek is nooit slecht, omdat het het beste is wat iemand op dat moment met veel passie gemaakt heeft.
.
). En dat spoor haal je er zonder Cubase niet zomaar even uit...

.. maar dan mis ik heeeeeeeel veel plugs in dat project.

) en nog iets aan de timing van de Rhodes en de breakbeat (Thanks Pad!) gedaan. Ook die gekke stutter als fill in die beat heb ik eruit gehaald.