Andromeda vraag

dione

hardkoor
Als ik in mix mode aan het werken ben...hoe selecteer ik dan welk geluid gespeeld wordt met het keyboard ???

( ik heb het egens gelezen in de handleiding dacht ik,maar ik kan het niet meer terugvinden...)

Yo erik,

Dat doe je toch gewoon in je sequencer.

Ik ga het morgen ff op me gemakkie uitdokteren voor je.

Mzzl:)

heb jij hem ook dan faab !? :o:

damn dat zijn der al 3 dan in de scene ehehe

dione >>>

heb je hem al in een productie gebruikt eigenlijk ?!

en kan je er misschien een voorbeeldje van geven ? (van welke tracks dus ;) )

Ok dan ik heb het gevonden.

Here goes:

In het mixprogram selecteer je steeds 1 toets 1/9 tm 8/16 dit zijn de langwerpige toetsen ter hoogte van de shift knop.
Daarmee ga je een sound in het mixprogramma in a.h.w. daar druk je de solo knop in et voila u kunt spelen.

Natuurlijk wel ff zorgen dat de spreiding op het keyboard goed is aangegeven anders hoor je misschien helemaal nix.

In ditzelfde menu kun je ook het midich instellen en zo bijv sounds stapelen op hetzelfde midich of splits maken of totaal verschillende midich gebruiken.:geslaagd:

2 endonyx: bij mijn weten zijn er nu al minstens 4 in de scene want paul elstak heeft er ook 1.:)

Wouw dat vind ik nog best wel veel je gaat ze tenslotte niet halen alsof het een pakkie brood is.:halleluja

toen ik laatst op de hei liep meende ik al een andromeda te horen.........

dat werkt dus kut...want als je dan uit solo mode gaat,hoor je de andere geluiden ook......das niet de bedoeling.....

ik wil dus gewoon op het interne keyboard ( en met de modulation en pitchbend ) het geluid spelen waar ik op dat moment mee aan het editen ben......moet toch niet zo ingewikkeld zijn ? :confused:

anyway.....voor zo'n dure bak vind ik de multi ( mix ) mogelijkheden errug beperkt.....in principe heb je maar gewoon 2 stereo uitgangen....

Origineel geplaatst door endonyx
dione >>>

heb je hem al in een productie gebruikt eigenlijk ?!

en kan je er misschien een voorbeeldje van geven ? (van welke tracks dus ;) )

ik heb 'm wel al in produkties gebruikt ja....maar ik heb 'm pas net,dus je moet ff wachten voordat er iets op plaat is te horen....

Je kan wel kiezen welk geluid door het keyboard getriggerd wordt (in mix mode) , wil je dus live bv. met één van de 16 een solo'tje spelen doe je dat best zo (je zorgt ervoor dat enkel dat geluid door het keyboard getriggerd wordt).

Ik heb dit zelf nog niet getest maar meen dit in de handleiding gelezen te hebben. (Hoop dat het zo werkt)

'k zal m'n Andromeda ook eens aan m'n gearlijstje toevoegen :D

damn dat zijn er veel :S

Wow,

hij wordt/is wel erg populair...

maar ik laat hem toch lekker in mijn droomlijstje staan... :D

Waarom willen jullie hardcore meneren en mevrouwen opeens allemaal een A6? :confused:
Die Alpha Juno's voldoen toch prima! ;)

Origineel geplaatst door OnAcid
Waarom willen jullie hardcore meneren en mevrouwen opeens allemaal een A6? :confused:
Die Alpha Juno's voldoen toch prima! ;)

Ik ben over de A6 gereden om een A6 te kopen....

Maar ff serieus....weet niemand hoe het anders kan ? ik heb de handleiding een paar keer weer doorgenomen,ik kan het niet vinden.....

Back