Until Dawn - Hinn

Hinn

Ingeburgerd
Dag Synthforum

Ik zit op het mooie eiland Roatán en ik heb daar gister op mijn laptopje een liedje gemaakt

Ik heb daar geen key board, dus ik heb voor de akkoorden en de melodie veel moeten klikken maar ik denk dat het resultaat niet al te "Midi" klinkt.

Zouden jullie kunnen laten weten wat je ervan vindt, wat je er leuk of kut aan vindt maar belangrijker verbeterpunten.

Ik stel het zeer op prijs,

Dankjewel,

Jelle

Lekker relaxte beat en die rhodes en die vocoder zang...

Mooi man.. mooi nummer..

Toe maar, lekker op een paradijselijk tropisch eiland muziek zitten maken, wat wil een mens nog meer? :mexico:

Wat je gemaakt hebt, is goed te gebruiken als achtergrondtrack voor een TV- reisprogramma. En dan natuurlijk voor de bestemming Roatan, waar stranden, palmbomen, cruiseschepen, hotels, koraalriffen en dolfijnen, cocktailbars en een vleugje nachtleven met synthmuziek de revue passeren.

Ik zou als ik jou was niet al teveel tijd besteden aan je laptop; er is zoveel te zien daarginds dat het zonde is om met dingen bezig te zijn die je thuis ook kunt doen. Maar ja, da's mijn mening natuurlijk.

Bedankt voor de mooie complimenten!

Gister was even een muziekmaak dagje voor me ben in totaal hier voor 2 maanden, dus genoeg tijd :)
Ben ook net terug van een tripje naar Honduras en Guatemala en ik moest even wat inspiratie kwijt!

Nogmaals bedankt, hebben jullie misschien ook tips of verbeterpunten voor me? heel graag

Back