Homestudio luxe problemen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Da's luxe, geen luxeprobleem.

Samenvattend betekent dit dus dat ik een Minimoog en een PS-3100 moet kopen, zodat ik mijn Indische Ragas een beetje toonzuiver analoog ten gehore kan brengen.

Kijk, zo definiëren we dus vlotjes nieuwe luxeproblemen.

Nee, voor Raga's moet je een TB-303 en Tr-808 hebben.
Simpel toch... http://nl.wikipedia.org/wiki/Ten_Ragas_to_a_Disco_Beat

En een juupje 8.

Op zich ook wel een luxeprobleem: 10k uitgeven aan Roland klassiekers om dan te ontdekken dat een andere gek lang voor jou al hetzelfde creatieve idee had. :)

ik heb nog een roland techno expansionboard liggen maar geen apparaat meer om hem in te stoppen =(

ik heb nog een roland techno expansionboard liggen maar geen apparaat meer om hem in te stoppen =(
Ben jij helemaal software Bass? Alle hardware weg? Heb ik wat gemist?

Ben jij helemaal software Bass? Alle hardware weg? Heb ik wat gemist?

hoe kom je daarbij?
nee joh ik heb alleen hardware maar geen roland romplers meer :D

Ik vind de spaghetti rondom modulars altijd irritant en wil daarom alle i/o van al mijn modules draadloos maken.

Dat klinkt eerder als een geniaal edoch onhaalbare optie.

Alhoewel... meneer Kuit kom er maar in :D

Ik heb zoveel hardware staan dat ik niet alles in 1x kan inschakelen, de inschakelspanning is te hoog. :duivels:

ja duh, stekkerdozen met meer dan 10-12 stopcontacten bestaan ook niet

Gelukkig doe ik dingen met stroom.. Geen problemen mee. Zit op de aparte groep van de ketel.

Al moet ik niet m'n tweede voeding van de mixer aan zetten..

Ik weet niet hoe het daar zit, maar hier hebben we 16A groepen. En in een modern huis zitten daar dan stopcontacten van 2 of 3 kamers op. Dus normaal gezien worden die groepen weinig belast. Dan mag je al een alleraardigste inschakelpiek hebben en is het nog geen probleem als je de studio aanslingert. Wat tigvoudige stekkerdozen betreft: zolang het mechanisch goed in elkaar zit en je de wattjes hebt opgeteld, hoeft dat totaal geen probleem te zijn. Zelfs geen luxeprobleem.

Een luxeprobleem, dat is even niet weten door welk van je tig setjes monitors je momenteel aan het afluisteren bent.

Nou ja, het is wel een soort van luxeprobleem als de royalties van je uitgebrachte muziek niet meer genoeg zijn om je stroomkosten van de studio te dekken...

Mijn luxeprobleem is dat ik vier groepen heb voor de studio.
Een voor het linker gedeelte, een voor het rechtergedeelte en een voor het bovengedeelte van het audiogebeuren.
De vierde groep is voor alle verlichting.

Als er dan iets kapot gaat (probleem) en er vliegt een stop uit, dan weet ik gelijk welke kant ik op moet kijken (links, rechts of boven) :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back