Homestudio luxe problemen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een luxeprobleem in de studio is niet op je Minimoog kunnen spelen omdat er een stapel klassieke Arps en Rolands voor gestockeerd staat.

Imaginaire problemen mogen dus ook :D welnu, ik baal er van dat ik maar een modulair systeem heb en laat die nu net in mijn huis op de Seychellen staan....

Niet uit de context trekken :D, dat was even een extreem voorbeeld om Bass het verschil tussen gewone studioproblemen en luxe studioproblemen duidelijk te maken.

De overige door mij geposte luxeproblemen zijn niet verzonnen.

Nog eentje: ik heb ondertussen een zodanig mooie collectie vintage analoge synths dat ik tot de conclusie kwam plots geen enkele rompler meer te bezitten met een pianosound en aanslaggevoelig keyboard. Van ruilen komt huilen. :D

even romantisch piano kunnen spelen is wel leuk af en toe

jamaar voor een vrouw is een stukje piano beter, dat bliepen snappen ze niet..
ik kan dat nog op mn wavestation doen als ik een date heb haha

haha toch maar niet hoor dat durf ik niet

Nu heb ik dat luxeprobleem omgekeerd in een mogelijkheid: mijn vrouw vindt het leuk als ik piano speel, dus da's een topreden om een synth met pianosound aan de collectie toe te voegen. :)

nou ja koop je gewoon een rompler voor erbij, een xp50 ofzo

Ik mik hoger. Kwestie van in de toekomst nog wat luxeproblemen te hebben. :)

Ik raad een CP70 aan.

Vroegar woonde ik op 1 hoog. Een CP70 is nogal zwaar en dus lastig met trappen lopen. Dat probleem heb ik destijds opgelost door een tweede CP70 te kopen die ik elders op begane grond stalde zodat traplopen niet nodig was als ik de CP70 live nodig had. Leuk, maar uiteindelijk heb ik hem nooi nodig gehad omdat live met CP70 zonder trappen ook teveel werk bleek...:P

electronische apparaten hebben van 1000 euro. maar als ze een nieuwe battrij nodig hebben maar even wachten want dat is wel erg prijzig die cr2325.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back