3 nummers

payt

Enorm Lid
Hallo medemensen :)

Afgelopen 2 weken sloeg de inspiratie weer eens een beetje toe en heb maar liefst 3 nieuwe muziekjes geproduceerd!

De eerste is een laag tempo relax muziekje met vocoder 'vocals'. Er is een soort van tekst, maar ik zie het meer als een placeholder voor wat ooit hopelijk echte zang gaat worden met een betere tekst. Aan de andere kant heeft het zoals het nu is ook wel iets :)

Het tweede nummer is ook een relaxmuziekje met een drive die een beetje in de buurt van reggae komt. Hierin treffen we vooral veel rhodes aan, een pompend Moog LP basje en hier en daar wat Andromeda en moog leads.

Ten slotte een nummer waarin ik samples van vuurwerk gebruikt heb.

Veel luisterplezier!

Thanks!

Hey Peter,

Lekkere muziek weer man!!

De eerste deed me een beetje aan "Keane" denken op een prettige manier dan ;) Iets te losjes ingespeeld hier en daar.. maar da's een detail... Veelbelovend intro.. en heeft wel wat symfonischrock-achtigs ook..

Tweede zit echt heerlijk in elkaar mooie sounds en die timing daar is erg prettig losjes..lekker.. :halleluja

Derde ben ik nu aan het luisteren.. lekker gitaartje.. Hoor ik die vuurwerksamples op de maat geprogged?? grappig gedaan.. :)

Ps. we hadden in de SF contest van 2011 wat samengedaan.. toen mijn forumnaam nog beatzofbucket was ;) Maar eh.. leuk weer wat van je te horen :)

Hey Patrick!

Leuk om ook van jou weer te horen man :) Dank voor je reacties op de muziek.. ik vindt het altijd weer spannend om te lezen wat andere mensen er van vinden.

Sommige stukjes zijn idd wat losjes.. ik hou daar denk ik van.. ik heb liever 1 of 2 foutjes in de muziek dan dat het een steriel zielloos iets wordt ;) Naja ok als te erg word dan edit ik het wel natuurlijk.

Misschien kunnen we weer eens tot een samenwerking komen en een knaller van een nummer produceren :) Laat maar weten of je dat ziet zitten.

@waz Zie je geen soundcloud widget?

Probeer anders deze link maar ff: https://soundcloud.com/payt69/minialbum

@waz Zie je geen soundcloud widget?

Probeer anders deze link maar ff: https://soundcloud.com/payt69/minialbum
nee, n widget?? whaha, vundaar dat ik veel sc dingen niet zie:stupid, gelijk ff fixxen thnx

Dik album :okdan:

vanaf 5.30 luistert i in 1x weg, lekker zeg, daarvoor een paar overgangen die ik apart/ opvallend vond, vb op 2.29 ga je pitchen ?

Thanks Waz :) Leuk dat je het lekker vindt :)

In het eerste nummer ga ik inderdaad een paark keer over naar een andere toonsoort. Het idee is dat je dan een soort 'lift' krijgt, en ik had het gevoel dat het aardig werkte.. maar wellicht zie jij dat anders ;)

Bedankt voor het luisteren :)

Back