Devon-Miles
Ouwe rot
Ik ben het helemaal eens met wat je schrijft Devon.
Het is altijd wat.
Ik heb er om die reden voor gekozen voor verschillende summing amps te gaan.
Omdat ik niet erg onhandig ben met de soldeerbout kan ik veel zelf,dat scheelt geld.
Nu heb ik een kleine Studer tafel (12chan) en twee Telefunken V530's (goed voor 6 stereo bussen), twee RFT VEB summers (ook goed voor 6 stereo bussen) en iets moderne eurokaart van Lawo/Neumann waar je tot wel 100 channels in kan prikken.
Oftelwel allemaal verschillende smaakjes die aan elkaar hangen.
Leuk hoor.
In de pijpleiding zit overigens nog een Midas summer die ik wil bouwen.
Daar heb ik eerder over gepost in deze thread, maar ben er nog niet aan begonnen.
Modules komen uit deze tafel:
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1555410&postcount=36
ik ben eigenlijk geen technicus maar wil gewoon muziek maken op iets wat werkt, heb geen zin in gezeur, het moet gewoon werken. ik snap ook dat muzikanten helemaal gallisch worden van ruis of krakende pots of faders... helaas hoort het er gewoon bij. als je in een auto rijdt moet die ook elk jaar naar de APK, zo is het met analoge gear ook helaas, kan je ook aardig wat knaken kosten.
als die mackie straks weer 100% is weet ik tenminste dat die helemaal in orde is, met de topaz heb ik nog dingen die gemod moeten worden voordat die 100% zou zijn, maar dat weet je als je zo'n tafel koopt. (weet overigens niet of er mensen met een topaz zijn die mods gedaan hebben hier?)

ff mn enthousiasme pluggen voor het analoge desk project waar ik mee bezig ben nu.....tuurlijk..het kan ook met een laptop