Powercore W7 64bit

Tja, aangezien ik voor films etc ook werk gaat er behoorlijk wat data langs de cpu. Verder is de klank van de TC reverbs dusdanig goed dat ik niet eens zin heb om met kabels interfaces etc aan de haal te gaan. Kortom in no time kan ik tussen 10 verschillende projecten switchen. Dat lukt met hardware fx processing en synths nooit niet. Tijd is geld :)

Ehmm je mist het punt, je kan méér native op je PC draaien, Valhallaverb bijv.

En toch blijf ik erbij dat de valhalla verb niet zo goed klinkt als die van de poco !

Punt 1 is kwaliteit. Punt 2 als ik op bv mijn laptop in de tuin ga zitten werken, lekker fris maar achh, beschik ik over genoeg cpu voor synths audio etc. Dankzij fw heb ik dan ineens een goed gevuld proffesioneel fx rack. Ook handig als ik bij coproducers waarmee ik werk aan de gang wil, om maar niet over live werk te praten....

Produceren voor derde, noem geen namen. Plus audio design + mixage voor nederlandse tv en films.

Vraagje:

heb hier een maat van mij die een poco mk2 heeft gekocht en daar een probleem mee heeft, ten eerste cubase ziet hem niet en ten tweede: als je de control center opent en dan kijkt bij plug-in info, dan staan daar een paar plugins op trial en de standaard plugins allemaal op not avalible !

Iemand oplossing ? Of zou het gewoon te maken hebben met driver update of installatie ?

Vraagje:

heb hier een maat van mij die een poco mk2 heeft gekocht en daar een probleem mee heeft, ten eerste cubase ziet hem niet en ten tweede: als je de control center opent en dan kijkt bij plug-in info, dan staan daar een paar plugins op trial en de standaard plugins allemaal op not avalible !

Iemand oplossing ? Of zou het gewoon te maken hebben met driver update of installatie ?

Misschien de powercore unplugged? dwz.. wel DSP's maar geen plugs. ;)
Was bij aanschaf iets voordeliger door het ontbreken van de standaard plugs. En is dan natuurlijk wel te gebruiken met een andere Powercore kaart bv..

Back