Powercore W7 64bit

zijn gewoon prima plugins md3 is nog steeds top en vss3 is nog steeds een van de beste reverbs aller tijden.
punt.

'k moet ook toegeven dat ik zelfs de X5 en zelfs de X3 multiband compressor (standaard plugs op Poco's) op veel materiaal beter vind klinken dan de UAD Precision multiband plug-in die toch heel wat meer kostte ;-)

@Musicheaven: Idd.. VSS3 all the way.. gebruik ik ook veruit het meest.. Jij had toch ook een FW versie? hoe zijn jouw ervaringen sinds de updates?

Misschien toch maar opzoek naar de pci versie dan, die VSS3 is gruwelijk idd.

ik heb momenteel de pci versie

is retestabiel totaal geen probleem mee

Ah.. ikke in de war :D Waarschijnlijk geen oudere PCI dan.. of?? :)

Misschien toch maar opzoek naar de pci versie dan, die VSS3 is gruwelijk idd.

In geval van PCI versie zoek de MKII. Mijn oude Asus moederboard had afentoe het probleem dat de Powercore na het opstarten niet herkend werd.
Een herstart hielp dan maar sinds ik een ander systeem heb gebouwd met een Gigabyte moederboard heb ik dat probleem niet of nauwelijks meer. :)
't Is trouwens een veel voorkomend probleem met de oudere pci powercore's en nieuwere moederboards.. veelal in combinatie met multi-core CPU's dacht ik.

Laatst gewijzigd:
Denk dat ik ga jagen op een PCI versie dan.. Is er nog verschil tussen PCI en PCIe ? Ik weet dat de kaarten identiek zijn, op de aansluiting na dan, is er verschil tussen stabiliteit of snelheid ?

Ik heb een MKII PCI versie.. die is kapot gegaan doordat een jumper voor de bussnelheid was afgebroken.. die zat overigens niet op de PCI-e waar ik ook mee draai...
Voor de rest nooit echt verschil gemerkt in prestaties.. 'k Denk dat je gewoon moet kijken wat er aangeboden wordt.. :)

Laatst gewijzigd:
Ik heb een Powercore X8 te koop, dus als je belangstelling hebt kun je me een privebericht sturen.
Als extra plugins heb ik de MD3 mastering suite met brickwall limiter, die vind ik persoonlijk nog steeds de beste software matige mastering tools, en de DVR-2.
PM me anders ff!

Ik heb een Powercore X8 te koop, dus als je belangstelling hebt kun je me een privebericht sturen.
Als extra plugins heb ik de MD3 mastering suite met brickwall limiter, die vind ik persoonlijk nog steeds de beste software matige mastering tools, en de DVR-2.
PM me anders ff!

De vraag die ons allen toch wel op de lippen brand.. hoe zijn de ervaringen in Windows 7 64bit? 8D

Juist :) Maar ik heb mijn besluit genomen, het wordt sws geen firewire poco aangezien deze te veel problemen geeft icm W7

Powercore PCIe heb ik morgen binnen als alles een beetje meezit. Komend weekend hierover meer :D

Ook hier gemengde verhalen over gelezen. In principe heb ik wel genoeg aan zon kaartje, plugins blijven zelfde, enige voordeel is dat je meerdere DSP's hebt maar daar is de prijs dan ook naar. Ben nu voor 150,- klaar :)

en een powercore x8? id de bus snelheid van firewire daar hoog genoeg voor? Moet nogal veel data heen en weer door het draadje.....

Zou kunnen dat het aan de bus snelheid ligt van de FW kaart, ik heb momenteel alleen mijn audio via FW lopen. Wat ik nu heb is een PCIe kaart van 150,- en daarmee ben ik ook in 1x klaar. Poco X8 kost je gauw 400/500euro en een goede FW-kaart ben je ook zo 50euro voor kwijt. Al met al heb ik voor een acceptabele prijs voorlopig genoeg aan dit systeem en de poco draait als een tierelier op W7 64bit.

Iedereen bedankt voor de reaties.

Iemand hier ervaringen met de x8 ? Stabiel? Goed of juist niet?

Jij hebt toch zo'n bak LecZ of heb ik dat mis ?!

Ik had de 19'' FW versie, die draaide als een kanon. Nu aan het kijken voor een X8 , die effecten zijn zo goed daar kan ik wel een bom duiten voor neerleggen qua hardware. Aangezien ik een snelle workflow wil hebben (lees niet alles aansturen via midi, audio weer erin etc etc) denk ikdat dit een snelle en goede manier van werken kan zijn.
Heb een TI staan dus heb geen virus plug nodig, maar een Vstation met een batterij aan efx is dan wel erg welkom :)

Aangezien ik wel eens las dat de verbinding nogal eens weg viel was ik benieuwd naar mensen met ervaringen met de x8, en ja ik heb een Texas Instruments kaart :)

Ik had de 19'' FW versie, die draaide als een kanon. Nu aan het kijken voor een X8 , die effecten zijn zo goed daar kan ik wel een bom duiten voor neerleggen qua hardware. Aangezien ik een snelle workflow wil hebben (lees niet alles aansturen via midi, audio weer erin etc etc) denk ikdat dit een snelle en goede manier van werken kan zijn.
Heb een TI staan dus heb geen virus plug nodig, maar een Vstation met een batterij aan efx is dan wel erg welkom :)

Aangezien ik wel eens las dat de verbinding nogal eens weg viel was ik benieuwd naar mensen met ervaringen met de x8, en ja ik heb een Texas Instruments kaart :)
werk je nog op een 486dx dan? Iedere recente processor doet wat je zegt met 2 vingers in z'n neus

Back