musicheaven
Ouwe rot
zijn gewoon prima plugins md3 is nog steeds top en vss3 is nog steeds een van de beste reverbs aller tijden.
punt.
punt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb momenteel de pci versie
is retestabiel totaal geen probleem mee
Waarschijnlijk geen oudere PCI dan.. of?? 
Misschien toch maar opzoek naar de pci versie dan, die VSS3 is gruwelijk idd.

Ik heb een Powercore X8 te koop, dus als je belangstelling hebt kun je me een privebericht sturen.
Als extra plugins heb ik de MD3 mastering suite met brickwall limiter, die vind ik persoonlijk nog steeds de beste software matige mastering tools, en de DVR-2.
PM me anders ff!

Zeker dat het niet gewoon aan de FW chipset ligt, zoals meestal het geval is met FW audio interfaces?het wordt sws geen firewire poco aangezien deze te veel problemen geeft icm W7
Jij hebt toch zo'n bak LecZ of heb ik dat mis ?!

werk je nog op een 486dx dan? Iedere recente processor doet wat je zegt met 2 vingers in z'n neusIk had de 19'' FW versie, die draaide als een kanon. Nu aan het kijken voor een X8 , die effecten zijn zo goed daar kan ik wel een bom duiten voor neerleggen qua hardware. Aangezien ik een snelle workflow wil hebben (lees niet alles aansturen via midi, audio weer erin etc etc) denk ikdat dit een snelle en goede manier van werken kan zijn.
Heb een TI staan dus heb geen virus plug nodig, maar een Vstation met een batterij aan efx is dan wel erg welkom![]()
Aangezien ik wel eens las dat de verbinding nogal eens weg viel was ik benieuwd naar mensen met ervaringen met de x8, en ja ik heb een Texas Instruments kaart![]()